• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Образование и НаукаОбщество
CSR News 29.10.2020

СТАРТИРА ОБРАЗОВАТЕЛНА КАМПАНИЯ „ПРЕСИЧАМ БЕЗОПАСНО С TEDI”

Инициативата ще обхване 30 училища в страната и се провежда с подкрепата на Министерство на образованието и науката и Министерство на вътрешните работи – Пътна полиция

В 30 училища в страната започва образователна кампания за обучение по Безопасност на движението по пътищата „Пресичам безопасно с TEDI“. Над 8 000 деца от първи, втори и трети клас в София, Пловдив, Варна, Бургас, Велинград и Ловеч ще вземат участие във виртуалния урок, разработен от „Тимбарк България“, съвместно с експерти от Министерство на образованието и науката и с инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ на Министерството на вътрешните работи.

Поради усложнената ситуация в училищата през настоящата учебна година, за учениците от начален курс е създаден онлайн мултимедиен урок в три части, който представя трите роли на децата като участници в движението по пътищата – ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ. Учениците от началните класове ще усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. След урока те ще могат да попълнят и онлайн тест за проверка и затвърждаване на новите знания.

Компанията „Маспекс“, част от която е „Тимбарк България“, вече провежда успешно образователни кампании по безопасност на движението по пътищата сред най-малките ученици на територията на Полша и Румъния. Тази година за първи път България става част от инициативата. Изграждайки кампанията изцяло онлайн, „Тимбарк България“ цели тя да се осъществи по модерен и сигурен начин, съобразно с настоящите условия.  

„За нас грижата за децата отива отвъд това да им предлагаме полезни и вкусни напитки всеки ден. Компанията вярва, че грижата за общността, в която живеем и работим, е от първостепенно значение. Целта ни е след периода на сериозна социална изолация и ограничено движение навън, децата да бъдат в безопасност,  докато се движат по улиците, а в по-дългосрочен план – да се чувстват сигурни в себе си и добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище“, каза Савина Паликарева, маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.

В специално разработените мултимедийни материали от кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, образователната информация е поднесена от инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“, като са заснети и нагледни демонстрации на правилно и неправилно поведение на пътя. Във видеата участва и любимото мече на децата – TEDI.

„Благодаря за оказаното внимание и отправената покана за подкрепа и участие в превантивната кампания, целяща обучение и възпитание на деца за правилно движение по пътищата и пожелавам успех в реализирането на проекта“, заяви министърът на вътрешните работи Христо Терзийски в обръщението си към организаторите на кампанията.

Трите части на виртуалния урок можете да гледате тук:

·         Пешеходци:

·         Пътници:

·         Водачи: 

За TEDI

Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните напитки както от децата, така и от техните майки заради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед.

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковените нектари, но включва още и 100% сок от ябълки, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Продуктите TEDI съдържат витамини А и C, които са изключително полезни за детския организъм и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.

Симпатичното мече TEDI, популярният герой на марката, е любимо на децата с неговата енергична, весела и забавна натура. Той се появява не само в рекламите и на етикетите на продуктите, но и на различни събития на живо, където предпочитаното му занимание е да играе и общува с малчуганите.

Източник: Havas Worldwide Sofia

tedi безопаснопресичане мвр мон пътнаполиция
0
Наръчник за благотворителност в хоумофис среда. Или как да сплотим екипа си, докато правим добро от разстояние.Наръчник за благотворителност в хоумофис среда. Или как да сплотим екипа си, докато правим добро от разстояние.22.10.2020
Мусала Софт се включи в "Дари храна, дари любов"30.10.2020Мусала Софт се включи в "Дари храна, дари любов"

Подобни публикации

Образование и Наука

Първо училище в България използва предизвикателства в Deed

Deed 23.05.2014
Общество

Любими български звезди канят на „Окриляващ поход“ срещу рака на гърдата

CSR News 31.03.2015
Образование и Наука

Алтернативно образование за най-малките

ЗАЕДНО 07.10.2011
Образование и Наука

Отворено писмо на „Каритас България” към бъдещите народни представители

Каритас България 13.09.2014
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.