BAPRA Bright Awards отличи “Кампания за устойчиво развитие” 2015
На церемонията присъстваха петима представители от многоуважаемото международно жури на Bright Awards 2015: д-р Зехра Гюнгьор, председател на журито и президент на Международната ПР асоциация за 2014 г.; г-ца Бинта Кристин Хамерич, генерален мениджър на Световната ПР асоциация (ICCO); г-н Кристоф Жинисти, международен ПР гуру и специалист по социални медии с над 20 годишен опит в областта; г-н Джон Сандърс, регионален президент на Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) и талантливият творец с дълбока страст към историите на марките и основател на Edgar – Дамян Обал. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2015/bg/jury/
В категория „Кампания за устойчиво развитие“ бе отличена New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“. Втора награда бе присъдена на BBDO Group за кампанията „Най-добър старт за всяко дете“ , а трета награда отиде при агенция DeConi за кампанията „СТАНИ ЕКОГЕРОЙ: Научи всички вкъщи да събират разделно“.
Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ получиха допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност CSR Bulgaria. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria.