БТА се присъедини към Мрежата на социално отговорните медии в България
Националната информационна институция на България потвърди ангажираността си към обществено значимите каузи, като стана част от групата на социално отговорните медии на Българската мрежа за корпоративна социална отговорност „КСО България”. БТА е една от първите медии, приели и подписали Етичния кодекс за Социално отговорна медия на „КСО България”.
Ето какво написа БТА за нас: „КСО България“ е първата специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност у нас. Тя има за цел да изгради трайна връзка между потребностите и ресурсите на обществото и бизнеса. Мисията на „КСО България” е да предлoжи на бизнес членовете на мрежата избор от каузи, както и съвети за най-ефективните начини за подкрепа и участие в реализацията на социални програми и политики. Една от основните зaдачи на екипа е предоставянето на анализи и консултации при прилагането на различни методи за правене на социално отговорен бизнес. Част от мрежата е първата интернет медия за КСО новини (www.csr.bg).
Първият Етичен кодекс за социално отговорни медии в България е изготвен от „КСО България” (http://www.csr.bg/medias). Като част от групата на социално отговорните медии БТА се ангажира да отразява и разпространява приоритетно информация за социалната отговорност, добри практики и кампании, реализирани на територията на страната.
Групата на социално отговорните медии доказва, че в публичното пространство има място и за позитивната информация. Те заемат мястото на посредник между добрите инициативи на фирмения и нестопанския сектор и заинтересованите обществени групи.”