Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас
Корпоративната социална отговорност, от чието огромно семейство е маркетинга с кауза, е приноса на бизнеса за устойчивото икономическо развитие, трудовите отношения с работниците, техните семейства, местната общност и обществото като цяло за подобряване качеството на живот.
Маркетинга с кауза е лесен механизъм, чрез който компаниите подкрепят обществено значими каузи. Навлиза като печеливш търговски инструмент още през 1983 г. от Американ Експрес за реставрацията на Статуята на свободата в САЩ. За каузата отиват 1 цент при всяка транзакция и 1 долар от издаването на всяка карта. Резултатът за 4 месеца е:
• Набрани средства 1,7 млн. долара
• Увеличена употреба на картите с 28%
• Увеличен брой клиенти с 45%
Ето защо ние от фондация „За Нашите Деца” привличаме и партньори, които нямат развита социална отговорност, но могат да допринесат за щастливото детство на стотиците деца и семейства, които подкрепяме. Понякога компаниите просто не го знаят, затова ние им отправяме покани за развитие на партньорство за маркетинг с кауза. С гордост можем да заявим, че имаме десетки кампании в подкрепа на каузата на фондацията. Благодарение на партньори като „Профи кредит“, „Софийска вода“, „Орифлейм“, „Градус“, „Хармоника“ и много други, ние продължаваме да поддържаме висок стандарт в предоставянето на социалните услуги към най-уязвимите деца в България. Малкият, среден или голям бизнес все по-често вижда добрата възможност в своята инвестиция в ранното детско развитие, именно чрез организиране на такива кампании. Чрез този механизъм, компаниите доказано увеличават продажбите си, привличат много нови потребители.
Щастливи сме, че наши партньори са:
„Компас“, които отделят процент от продажбите на вкусните си пастети и „Брадабрат“, които отделят по 1 лев от всеки онлайн закупен продукт за брада. Тези две компании са много различни във всеки един аспект, освен може би в това, което ги мотивира да ни подкрепят.
Какво ви мотивира да подкрепите каузата на фондацията?
Вярата в доброто, бъдещето и любовта към нашите деца! Мотивира ни визията и решенията, които има фондацията. – Влади, основател на БрадаБрат.
По един удивителен начин и с много положителен заряд фондацията ни кара да се замисляме за това колко малко е нужно да помагаме на деца и родители изпаднали в нужда. Защото семейството е основната ценност, в която вярваме. – Ели, маркетинг асистент.
Благодарение на две момчета – двама братя, загрижени за мъжкото здраве, поддръжката на брадите, ние ще продължаваме да предотвратяваме изоставянето на новородени. И благодарение на една българска компания, която вече 22 години показва вярната посока на пазара, в който се позиционира.
Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас.