ЧЕЗ повиши квалификацията на над 600 служители
Служителите преминаха обучения в три основни области – английски език, компютърни умения и ключови компетенции (в т.ч. „Мениджърски умения“, „Управление на екип“, „Комуникативни умения“, „Управление на стреса“ и „Работа в екип“). Обученията бяха реализирани в периода от 15.09.2013 г. до 15.03.2014 г. от Център за чужди езици и мениджмънт ООД („Училища Европа“), Адженда трейнинг солюшънс ООД и Ню Харайзънс България. Фирмите партньори бяха избрани чрез процедура с открит избор. От всички служители, включени в проекта, 99,05% завършиха успешно.
В края на проекта служителите на ЧЕЗ обявиха нова инициатива – създаването на клуб на англоговорящите служители на компанията, който ще се събира веднъж месечно. В него са поканени да участват всички колеги, преминали курса по английски език, както и онези, които искат да затвърдят и доразвият познанията си по езика.
„Служителите са най-ценният капитал за една компания. Радвам се да видя, че официалното завършване на проекта не означава, че всичко вече е останало в историята и че проектът продължава да се развива. Вярваме, че инвестициите в развитието и квалификацията им са инвестиции в бъдещето на компанията. Защото една компания – това са хората, които работят в нея“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
ЧЕЗ е отговорен работодател на близо 3880 българи. Компанията непрекъснато инвестира в повишаване на квалификацията на своите служители и в подобряването на условията на труд. Усилията й донесоха редица награди и международно признание. През февруари тази година. „ЧЕЗ България“ ЕАД бе отличена за трети път с голямата награда на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ) в конкурса за отговорен бизнес в категорията “Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд”. През миналата година компанията получи сребърна статуетка на престижната международна бизнес награда Stevie в категория „Човешки ресурси“.