ЧЕЗ раздаде награди на своите лоялни клиенти
Тази седмица победителите са от София, Плевен, Луковит, Белене, Ловеч, Враца и Сандански.ЧЕЗ стартира кампанията „Лоялността ви се отплаща” на 27 март тази година с цел да поощри своите клиенти, заплащали в срок месечните си задължения през последните 12 месеца, без да е начислявана лихва. Всяка седмица на лотариен принцип от ЧЕЗ бяха изтегляни по 25 печеливши. Общата стойност на раздадените награди възлиза на
27 444 лева. „Бих искала да поздравя нашите няколкостотин хиляди лоялни клиенти! Те ни мотивират да продължаваме да инвестираме в качеството и да разработваме нови кампании и услуги”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България.
ЧЕЗ редовно провежда кампании, с цел да поощрява и подпомага своите клиенти. През изминалата година в рамките на кампания за актуализация на данни дружеството подари 90 безплатни сметки за електроенергия на обща стойност над 3 хиляди лева, раздаде девет ваучера за черна и бяла техника, всеки на стойност 400 лева, и една голяма награда за 1000 лева. От идването си на българския пазар до момента ЧЕЗ разработи почти 100 вида услуги, сред които най-търсени са дистанционното обслужване и електронната фактура. От началото на годината дружеството създаде две нови институции, основани на модерни и вече изпитани европейски практики – Енергийния омбудсман и Потребителския съвет. Тяхната цел е да анализират и предложат за въвеждане най-добрите практики в сферата на обслужването.