Coca-Cola, Ford, Heinz, NIKE, and Procter & Gamble формират сътрудничество за да ускорят развитието на продукти, изцяло произведени от растения
Сътрудничеството надгражда успеха на The Coca-Cola Company’s PlantBottle™ – опаковъчна технология, която от части е направена от растения и демонстрира по-ниско вредно въздействие в сравнение с традиционните PET пластмасови бутилки. В момента Heinz лицензира технологията на Coca-Cola за опаковката на Heinz кетчупа си в САЩ и Канада.
Новото сътрудничество е едно усилие, създадено с цел да се развие сегащния материал, правещ се от части от растения, за да се предложи решение, направено изцяло от растения.
PTC членовете са ангажирани с направата на изследвания и развитието на комерсиални решения за пластмаса, направена изцяло от растения.
“Изкопаемите горива имат драстично въздействие върху био-разнообразието на планетата, климата и други природни системи” – каза Ерин Симон, Senior Program Officer of Packaging за WWF. “Устойчиво да управляваме нашите природни ресурси и откриването на алтернативни горива са и двете бизнес и екологични императиви. Окуражаващо е да видиш тези водещи компании да използват влиянието си на пазара за да променят зависимостта си от пластмасата, основана на петролни горива. Надяваме се, че и други компании ще ни последват.”
Тези водещи брандове поемат ангажимента да подкрепят изследвания, разширяват знанията и развиват технлогии за разпространението на пластмаса, 100% направена от растения, която е по-устойчива и в същото време да намалят употребата на изкопаеми горива. Компаниите, членове на PTC очакват да работят заедно за да постигнат бъдещите бизнес цели на всяка една компания и да привлекат други за употребата на материали, направени изцяло от растения.
Източник: www.csrwire.com