• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общ характер
CSR News 02.11.2010

Корпоративна социална отговорност за малкия бизнес

3. Бъдете “про-активни”, не “ре-“активни”: ако само отговаряте на исканията, често резултатите са големи дарения и малко ползи. А про-активната позиция – една идеална политика и план на действие – ви позволява да управлявате както времето, така и парите, инвестирани в КСО дейности и извлича ползите не само за каузата, но и за компанията. Това ще ви помогне да разпознавате кога да кажете “да” и кога категорично да кажете “не”.

4. Ангажирайте се с дейностите: говорете с персонала си. Какви каузи желаят да подкрепят? Какво би създало смисъл и мотивация за тях на работното им място? Можете да включите мрежата от хората в компанията и да впрегнете и техните училия. Осигуряването на финансиране и маркетингът, свързан с кауза са двата начина да направите това. Включете и вашите клиенти и доставчици – те могат да ви помогнат да постигнете своите КСО цели. Съвместната дейност укрепва вашите взаимоотношения. 

5. Стремете се към всеотдайност, а не “отбиване на номера”: поемането на задължение може да извлече ползи за вашия малък бизнес. Обвържете смислово вашата КСО дейност с някоя кауза или дарителство. 

6.Използвайте вашите умения и ресурси: решете кое е това, което имате и можете да го дадете с минимални за вас разходи? Експертно мнение, пространство, оборудване, уеб-присъствие,може да са сред нещата, които да са от полза на обществото. Работете с това, с което разполагате. 

7. Попитайте експерт: не е нужно да сте експерт във всички области на КСО. Екологичният аспект на корпоративната социална отговорност може да ви се стори необятен, но можете да потърсите помощ. Консултантите по КСО разполагат с инструменти и техники, с които да изготвят доклад за вашето екологично въздействие. 

8. Бъдете етичен потребител: свържете се с етична верига за доставки. Закупувайте консумативи, които се търгуват честно и лоялно, използвайте местни доставчици.

9.Отбелязвайте своя напредък: следете своята КСО активност и изисквайте доклади. Информирайте заинтересованите си лица какво правите и представяйте нагледно напредъка си. 

10. Не бъдете стеснителни: няма нужда да премълчавате за добрите неща, които сте направили. Разгласявайки за тях, вие подпомагата и самата кауза, която сте подкрепили. 

 

Източник: www.beds.ac.uk

 

 

 

 

12
VIVACOM дава “Втори шанс за дивите животни”VIVACOM дава “Втори шанс за дивите животни”01.11.2010
Защо не трябва да икономисваме от дейности по КСО09.11.2010

Подобни публикации

Общ характер

Какво значи корпоративна социална отговорност в туризма?

твоят БИЗНЕС 08.09.2010
Общ характер

Големите компании ще учат малките на социална отговорност

Global Compact 02.12.2011
Общ характер

Мусала Софт успешно премина одитите по Качество, Информационна Сигурност и Околна среда

Мусала Софт 29.04.2013
Общ характер

Как възниква социалната отговорност на корпорациите по примера на LG

CSR News 30.11.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.