CSR Bulgaria обединява и подкрепя социално отговорните медии в България
Съвременните медии представляват многопластов канал за пренос на информация. Те имат властта да отразяват най-актуалните новини, събития и активности, да определят насочеността им и да избират методите за представянето им пред аудиторията.
Малко са обаче медиите, които използват новината за обобщение на съществуващи добри практики, както и за насърчаване към отговорно поведение чрез показване на националния и международния опит.
Групата на социално отговорните медии доказва, че в медийното пространство има място и за добрите новини, а спазването на етично поведение и воденето на открита политика са основни техни приоритети.
Медии, които са станали част от групата на Социално Отговорните Медии заемат мястото на посредник между инициативите, предприети от частния и нестопанския сектор, и реакцията на обществото.
Ролята на медиите е изключително важна за формиране на послания към обществото. Това е голяма привилегия, която те приемат да използват, за да градят устойчивото развитие на нашето общество и позитивната нагласа към случващото се около нас.