• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общество
NewBusiness.bg 06.06.2011

Face to Face организира кампания за превенция на трафика на бебета

Какт посочват организаторите от Face to Face, кампанията има за цел да информира за проблема трафик на бебета като запознае с последствията от тази дейност, да мотивира младите ромки като майки и да им даде аргументи и методи да отстояват майчинските си права сред общността и семейството. Други важни цели са също обучение на младите майки на принципите на семейно планиране и методите за предпазване от нежелана бременност и помощ, за да осъзнаят гражданската си позиция и социалните си права. Организаторите очакват, чрез участието на известни личности от ромски произход да засилят интереса и мотивацията към кампанията. Фактите са крайно обезпокоителни. Според тях България е отправна точка, транзитен пункт и крайна дестинация на трафика на жени и деца, а извеждането на бременни жени от страната с цел продажба на бебета вече се е превърнало в старателно организиран бизнес. България е основен източник на трафик на деца в Европа.

Както посочват от Face to Face, само до юни 2010 г. в община Варна са регистрирани 19 случая на трафик на бебета. През 2009 г. властите са идентифицирали 289 жертви на трафик, от които 44 деца.. През 2008 г. жертвите са били 250. Най-лошото е, че българките дори нямат съзнание, че са жертви, добавят инициаторите. Според тях, тежките социални условия сред ромското население пораждат неграмотност и невъзможност за справяне с проблемите на майка и семейство. Социалната изолация в някои от ромските квартали води до фактическо изпадане от социалните структури и невъзможност за идентифициране на нуждите и справяне с тях.

Очакваният ефект от камапанията е повишаване на информираността относно проблема трафик на бебета, повишаване на информираността относно възможностите за предотвратяване на нежелана бременност и семейно планиране, подпомагане на ромската общност да се включи в социалните структури, както и мотивиране на млади ромки чрез примера на известни личности от ромски произход да заемат отговорна социална и гражданска позиция като майки. Ние от NewBusiness.bg сме убедени, че тези проблеми са изключително сериозни и пожелаваме успех на инициативата.

Източник: NewBusiness.bg

 

5
Кампания "Зeлена България": Да си зелен не е само отговорност. Това е поглед в утрешния святКампания "Зeлена България": Да си зелен не е само отговорност. Това е поглед в утрешния свят06.06.2011
България е сред най-атрактивните страни за инвестиции в зелена енергия07.06.2011България е сред най-атрактивните страни за инвестиции в зелена енергия

Подобни публикации

Общество

80 детски творби се състезават в изложба „Готови за училище“, над 250 досега видяха експозицията

CSR News 29.06.2015
Общество

ЧЕЗ съветва клиентите как да реагират в различни ситуации – от качеството на електроенергията до начините за плащане

ЧЕЗ България 03.07.2014
Общество

“Да бъдем заедно” призовава Асоциацията на родители на деца с бъбречни заболявания

АРДБЗ 30.09.2013
Общество

Ученици създадоха проект на градинка за деца

CSR News 04.09.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.