• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Конкурси за теб
CSR News 23.04.2015

Фондация „Екоцентрик“ обявява конкурс за ученици за изготвяне на информационен постер и екореклама.

„КонсУмувай“ е образователен интерактивен проект, който засяга актуални теми като потреблението на храни, облекло, електроника и др. В рамките на проекта ще се проведат няколко пилотни обиколки с гимназисти в шест града от страната- София, Пловдив, Благоевград, Враца, Ловеч и Пазарджик. По време на градските турове доброволци ще представят информация по темите по интересен и въвличащ участниците начин през игри, симулации, дискусии и др.

Повече за проект „КонсУмувай“ можете да разберете тук.

 

Условия за участие

В конкурса могат да участват ученици 8-12 клас от градовете София, Пловдив, Благоевград, Враца, Ловеч и Пазарджик.
Участниците да сформират екип от минимум 2-ма до максимум 5-ма човека. Няма ограничения за броя екипи от едно училище. Екипът може да включва хора от различни паралелки и класове.
Всеки екип да има по 2-ма координатори – 1 учител и 1 ученик (това са хората, които съблюдават за изпълнението в срок на дейностите от регламента на конкурса).

Всеки екип подава попълнена онлайн бланка за участие от тук.

Всеки екип да направи проучване по една от следните тематични области:

  • дрехи
  • мобилни телефони
  • шоколад

Проучването трябва да е насочено към следните въпроси:

  • С какви екологични проблеми е свързано производството и потребяването на съответния продукт (избраната от екипа тема)?
  • По време на добиването на суровини, производството или използването на съответния продукт има ли отрицателно влияние върху здравето на хората и в какво се изразява то?
  • По време на добиването на суровини, при производството или използването на съответния продукт създават ли се условия за социално-икономическа несправедливост и ако да, какви? (например: много ниско заплащане на работниците, опасни условия на труд и др.)
  • Как чрез нашите действия в ежедневието можем да влияем за намаляване на отрицателните ефекти (върху човешкото здраве, околната среда и социалната справедливост) които оказва добива на ресурси, производството или използването на съответния продукт?

Екипът да проведе анкета сред най-малко 60 човека на територията на училището си по избраната тема. Екипът обработва получените от анкетата данни, за да ги използва за следващите етапи от конкурса. Събраните необработени данни се предоставят на ЕкоЦентрик в електронен вариант (въведени в ексел анкетите) и се изпращат на имейл jani@ecocentric-bg.org.

Анкетите са различни за всяка от темите. Всеки екип може да изтегли анкета според темата, която е избрал:

Екипът да изработи информационен постер. Препоръчва се постерът да е ръчна изработка. Постерът трябва да включва най-важната информация от проучването по темата и обработените данни от направената в училището анкета

Екипът да изготви екореклама – тя може да е под формата на видеоклип, илюстрация, комикс, колаж от снимки и др., чрез която да мотивира хората да бъдат отговорни потребители и ги информира какво могат да направят в ежедневието си, за да намалят отрицателните ефекти от добива на суровини, производството или използването на съответния продукт (според избраната тема).

Екипът да разпространява информация за проекта и конкурса сред съученици, учители, родители.

Екипът да качва постове и снимки за прогреса на дейностите, информация за училището и за представяне на участниците в екипа във фейсбук страницата на проекта: https://www.facebook.com/konsumuvai

Pages: 1 2
2
Prisun Bulgaria и SOS Детски селища търсят най-усмихнатата детска рисунка23.04.2015
Гражданска акция за рекултивация на засегнатите от минна дейност райони в Перник23.04.2015

Подобни публикации

Конкурси за теб

Конкурс „Най-зелените компании 2011”

b2b magazine 16.05.2012
Конкурси за теб

Търсят се най-социално отговорните бизнес проекти на 2011 година

CSR News 16.11.2011
Конкурси за теб

Ученически конкурс за млади учени

Мусала Софт 08.03.2012
Конкурси за теб

Конкурс за младежи за наградата “Карл Велики” – 2011 г.

CSR News 09.12.2010
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.