• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общество
United Partners 10.03.2011

Информирано потребление на лекарства с помощта на Актавис

 

Често задавани потребителски въпроси за цени, състав и приложения на лекарствените средства намират бърз отговор само с едно обаждане на безплатната линия. Операторите могат да съдействат на пациентите като ги насочат към търговски обекти, където да си купят необходимото лекарство, като ги информират за препоръчителната дозировка и начин на прием.* В случаите когато е необходима по-специализирана информация (например странични ефекти от даден продукт, взаимодействие с други лекарства и т.н.) операторите насочват запитванията към специалисти от Актавис, подготвени да дадат отговор.

Безплатната телефонна линия 0800 11 115 цели да стимулира информираното потребление на лекарствени продукти в страната и да позволи на хората бързо и лесно да получават информация за продуктите без рецепта, предлагани от Актавис.

Поддържането на постоянна, бърза и достъпна връзка с потребителите и повишаването на информираността сред тях е и правилният подход за запазване на тяхното здраве, особено като се отчетат зачестилите случаи на злоупотреби и търговия с фалшиви лекарства, разкрити през последните месеци.

„Безплатната линия на потребителя за продуктите без лекарско предписание на Актавис е резултат от желанието ни да имаме директна връзка с клиентите и партньорите ни. Да им дадем възможност да се свързват с нас бързо, независимо от това къде се намират. За нас това е един от начините да сме „компания, ориентирана към клиента”. Бяхме провокирани и от факта, че никоя друга фармацевтична компания няма такава линия, въпреки че нашата индустрия е една от тези с най-голямо социално значение.”, каза Страхил Руйчев, Маркетинг мениджър, дивизия „Продукти без лекарско предписание”, Актавис България.

 

————————————————————————————————————————————————————
*Консултантите на Actavis не могат да препоръчат лечение или да предпишат лекарство тъй като това може да крие опастност за здравето на потребителя и противоречи на медицинската етика. В случай, че потребителят има каквито и да е оплаквания, той ще бъде насочен към преглед при специалист.

 

2
"Часът на Земята" и какво следва, "Когато 60-те минути отминат""Часът на Земята" и какво следва, "Когато 60-те минути отминат"09.03.2011
Международна конференция за КСО в Добрич15.03.2011Международна конференция за КСО в Добрич

Подобни публикации

Общество

Доброволци рехабилитират Гребната база в Пловдив

Max Europe 18.10.2013
Общество

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

CSRBG 06.06.2018
Общество

Цветен двуетажен автобус ще информира за културните събития в София

CSR News 31.07.2014
Общество

Събитието на Хилтън “Да обиколим света за един ден” подкрепи работата на Фондация Сийдър

CSR News 14.06.2013
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.