История на компанията
Още през 1972 г. Груп Данон се ангажира с т.нар. “двоен модел” на управление на бизнеса – той съчетава ползата за бизнеса (икономическата) с тази за обществото (социалната). В основата му заляга убеждението, че успешният бизнес върви ръка за ръка с инвестицията в обществото.
От първия си ден в България, Данон плътно следва този модел, който през годините намира проявление в различни проекти, изразяващи нашата социално отговорна дейност. Нашата стратегия – подпомагаме по-малко на брой проекти, но много по-дългосрочно във времето. Вярваме, че по този начин подкрепата ни е цялостна и много по-осезаема. «Данон Сердика» е компания с относително млад екип. Средната възраст на нашите около 400 служители е 35 години, като в същото време имаме значителен брой хора, които работят в Данон повече от 10 години, включително и кадри на държавното предприятие «Сердика».