Изпълнителният директор на CSR Bulgaria спечели награда за млад мениджър
Борис Колев е един от най-успешните млади предприемачи в България според националните и световни медии. Създава първата си компания още на 18 години, като само след няколко месеца печели наградата на световното бизнес издание BusinessWeek – 2-ро място за „Най-добър млад предприемач на Европа.“
Още като ученик в 9-10 клас, Борис стартира проект за учебна компания в 151-во училище в София и за две години заедно с екипа му от съученици успява освен да спечели почти всички национални награди по състезанията на Джуниър Ачийвмънт, но достига и до 3-то място в Европа за най-добра учебна копания в Брюксел през 2005г.
По късно през 2005г., основава първото футболно първенство за интернет любители в България с името “Българска Форумна Лигa”(ForumsLeague). Днес това е най-голямото футболно първенство за любители в България, мачовете са всеки уикенд, 9 месеца в годината, участниците са над 700 души всяка седмица, а организационния екип е над 30 души.
През 2007г.,Борис създава първата компания въвела мобилната реклама през Bluetooth технология в България – BlueMark. По-късно през 2008г. стартира първия екип, предлагащ професионални услуги по присъствие и реклама в социалните мрежи: Facebook, LinkedIn, Twitter, MySpace, YouTube и др.
През 2008г. Борис е избран за президент на младежката Алумни организация на Джуниър Ачийвмънт България и става част от европейския й борд.
През 2008г и 2009г., Борис участва в управлението на фондация „Стъпка за България“, която за три поредни години организира най-големите образователни проекти за деца сираци правени до сега в страната. Всяка година на едномесечен летен лагер във гр. Варна, между 60 и 80 деца в неравностойно положение от домове за сираци от всички части на страната успяват да получат практически знания и умения за това как да управляват ефективно живота си, как да си поставят цели, да се мотивират и да успяват в днешно време.
През 2009г. Борис основава първата компания за реклама чрез Аромати в България и се опитва да наложи целевата употреба на аромати в рекламни кампании.
Също през 2009г., Борис основава фондация „Мастърмайнд“, която се занимава с разпространение на знания за личностно развитие, себеосъзнаване и себеосъвършенстване. Първото нещо, което прави фондацията е да получи правата и дублира на Български език феноменалния филм „Тайната“ (The Secret) на Ронда Бърн. Филма се превръща в най-продавания DVD филм в България до сега.
През 2010г., вече на 22 години, Борис притежава група от компании за маркетингови иновации, PR обслужване и управлява повече от 40 души екип в най-различни направления. Сред част от сериозните клиентите на компанията му са Мобилтел, Глобул, Германос и Нестле.
През 2010г.,Борис, заедно с екип ентусиазирани и много социално отговорни млади хора създава първата бизнес мрежа за Корпоративна Социална Отговорност – CSR Bulgaria. За по малко от 4 месеца работа нестопанската организация успява да привлече за партньори повече от 15 нестопански организации, над 25 медии и да реализира в партньорство повече от 5 събития. Мисията на CSR Bulgaria е да постигне положителна синергия между нуждите и ресурсите на бизнеса и обществото и донесе полза за всички страни.
От средата на 2009г., Борис изнася практически и мотивиращи лекции и презентации на тема предприемачество и маркетингови иновации в Български и международни университети като Нов Български Университет, Citi University, American University in Bulgaria, Колеж по Маркетинг Търговия и Мениджмънт, както и редица гимназии.