• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Избрано
CSR News 25.01.2011

Изпълнителният директор на CSR Bulgaria спечели награда за млад мениджър

Изпълнителният директор на CSR Bulgaria спечели награда за млад мениджър

 

Борис Колев е един от най-успешните млади предприемачи в България според националните и световни медии. Създава първата си компания още на 18 години, като само след няколко месеца печели наградата на световното бизнес издание BusinessWeek – 2-ро място за „Най-добър млад предприемач на Европа.“   

Още като ученик в 9-10 клас, Борис стартира проект за учебна компания в 151-во училище в София и за две години заедно с екипа му от съученици успява освен да спечели почти всички национални награди по състезанията на Джуниър Ачийвмънт, но достига и до 3-то място в Европа за най-добра учебна копания в Брюксел през 2005г.

По късно през 2005г., основава първото футболно първенство за интернет любители в България с името “Българска Форумна Лигa”(ForumsLeague). Днес това е най-голямото футболно първенство за любители в България, мачовете са всеки уикенд, 9 месеца в годината, участниците са над 700 души всяка седмица, а организационния екип е над 30 души.

През 2007г.,Борис създава първата компания въвела мобилната реклама през Bluetooth технология в България – BlueMark. По-късно през 2008г. стартира първия екип, предлагащ професионални услуги по присъствие и реклама в социалните мрежи: Facebook, LinkedIn, Twitter, MySpace, YouTube и др. 

През 2008г. Борис е избран за президент на младежката Алумни организация на Джуниър Ачийвмънт България и става част от европейския й борд.

През 2008г и 2009г., Борис участва в управлението на фондация „Стъпка за България“, която за три поредни години организира най-големите образователни проекти за деца сираци правени до сега в страната. Всяка година на едномесечен летен лагер във гр. Варна, между 60 и 80 деца в неравностойно положение от домове за сираци от всички части на страната успяват да получат практически знания и умения за това как да управляват ефективно живота си, как да си поставят цели, да се мотивират и да успяват в днешно време.

През 2009г. Борис основава първата компания за реклама чрез Аромати в България и се опитва да наложи целевата употреба на аромати в рекламни кампании.

Също през 2009г., Борис основава фондация „Мастърмайнд“, която се занимава с разпространение на знания за личностно развитие, себеосъзнаване и себеосъвършенстване. Първото нещо, което прави фондацията е да получи правата и дублира на Български език феноменалния филм „Тайната“ (The Secret) на Ронда Бърн. Филма се превръща в най-продавания DVD филм в България до сега.

През 2010г., вече на 22 години, Борис притежава група от компании за маркетингови иновации, PR обслужване и управлява повече от 40 души екип в най-различни направления. Сред част от сериозните клиентите на компанията му са Мобилтел, Глобул, Германос и Нестле.

През 2010г.,Борис, заедно с екип ентусиазирани и много социално отговорни млади хора създава първата бизнес мрежа за Корпоративна Социална Отговорност – CSR Bulgaria. За по малко от 4 месеца работа нестопанската организация успява да привлече за партньори повече от 15 нестопански организации, над 25 медии и да реализира в партньорство повече от 5 събития. Мисията на CSR Bulgaria е да постигне положителна синергия между нуждите и ресурсите на бизнеса и обществото и донесе полза за всички страни.

От средата на 2009г., Борис изнася практически и мотивиращи лекции и презентации на тема предприемачество и маркетингови иновации в Български и международни университети като Нов Български Университет, Citi University, American University in Bulgaria, Колеж по Маркетинг Търговия и Мениджмънт, както и редица гимназии.

 

2
Toshiba ще строи соларна централа за 1,2 млрд. долара в БългарияToshiba ще строи соларна централа за 1,2 млрд. долара в България21.01.2011
Насърчаване на устойчивото градско развитие в Европа- постижения и възможности25.01.2011Насърчаване на устойчивото градско развитие в Европа- постижения и възможности

Подобни публикации

Избрано

БНТ се присъедини към кампанията „Аз карам велосипед, последвай ме!“

Max Europe 28.07.2014
Избрано

CSR Bulgaria представя своите партньори от нестопанския сектор

CSR News 04.01.2011
Избрано

Българското издание на поредицата “Състоянието на планетата” отбелязва своя 20-и юбилей

CSR News 20.05.2014
Избрано

Unicredit Bulbank и BBLF се включиха в дисциплината „Бизнес практики в сферата на КСО“

CSR News 12.11.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.