Как всеки бизнес може с малко да направи много за изоставените деца
Проектът „Сигурен дом за нашите деца” има за задача да осигури устойчивост и развитие на Семейна къща, която фондация „За Нашите Деца“ създаде през 2012 г. В нея за първи път в България грижата за децата е поверена на семейство, а не на нает персонал, което позволява децата да бъдат обгрижвани в обстановка, максимално близка до семейната. Къщата е място за преход на изоставените деца от временна към дългосрочна семейна среда, без да се налага през това време да живеят в институция.
„Сигурен дом за нашите деца” продължава успешното партньорство между Дженерали и фондация „За Нашите Деца“ – през 2013 г. застрахователна компания дари всички средства, предвидени за изработване на корпоративни коледни подаръци, в подкрепа на децата от Семейна къща.
„Дженерали разпознава социалната отговорност като стълб в просперитета на съвременното общество и се стреми да изгради отговорна и стабилна бизнес организация. Една от ценностите, които компанията изповядва, е че нашите пазари са нашите домове. Затова се надяваме с този добър пример да спомогнем за развитието на нашия дом”, сподели Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на Дженерали България.
“Щастливи сме, че Дженерали България подкрепи една наистина важна социална кауза – изоставените деца да живеят в семейна среда, а не в изолацията на социалните домове. Общият проект на фондацията и фирмата е пример за осмислена стратегия за социална отговорност, която не е само на корпоративно ниво, а и на ниво клиенти“, каза Иванка Шалапатова от фондация „За Нашите Деца“.