• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общ характер
CSR News 30.11.2012

Как възниква социалната отговорност на корпорациите по примера на LG

Днес корпорациите разбират, че не е достатъчно да са отговорни само към акционерите, трябва да се изявяват и като примерни граждани, ако искат да оцелеят и просперират.

Интересен пример в тази модерна епоха е корпоративната отговорност на LG. Фирмата не само спазва идеята, но я приема като философия на корпорацията и модел за бъдещ растеж.

Разширяване на идеята за корпоративна отговорност: Околната среда

Направени през 70-те и 80-те научни доказателства показват, че климатът на земята е силно засегнат от действията на хората. Нещо повече – всеобщата корпоративна отговорност бива разширена, за да включи и околната среда. Държавите търсят законни начини да принудят фирмите да станат отговорни участници в опазването на околната среда. От национална гледна точка, е проблем, че големите мултинационални корпорации (MNC) действат извън държавната юрисдикция, а проблеми като киселинния дъжд и риболова в международни води също се превърнали в мултинационални.

Голямата картина

Като мултинационална компания, която действа в 117 държави, LG разбира, че начинът по който фирмата се ръководи, има сериозни последици върху живота на хората. Затова е решаващо LG да се отнася към идеята за корпоративната отговорност с изключителна грижа. Нещо повече фирмата смята през 21 век да покрие всички аспекти на корпоративната отговорност.  

Продукт за безопасност и опазване на околната среда  

При фирмите за електроника, LG заема челна позиция в надпреварата за лидер в корпоративната отговорност. Компанията  притежава и управлява доста апаратура за проучване и развитие, а тази инфраструктура и индустриални умения дава възможност на LG да използва технологичните нововъведения, за да преодолява продуктите за безопасност и опасенията за опазване на околната среда.

55-инчовият OLED TV на LG е чудесен пример за възможностите, до които технологичните открития могат да стигнат, за да потвърдят придържането на една фирма към стандартите за корпоративна отговорност. OLED TV е революционен в смисъл, че конфигурацията на панела е наистина много тънка. Всъщност крайния продукт е доста по-тънък в сравнение с един обикновен LED телевизор и изисква значително по-малко материал, за да бъде направен. Производството също е доста по-пестеливо, понеже по-малко материали се използват и е нужна по-малко енергия за процеса. 

Просторната верига за доставки на LG и познанията им за материали гарантира, че опасни вещества няма да попаднат нито в процеса на производство, нито в самия продукт. И най-накрая забележителната лекота на продукта подпомага да се намали изразходването на енергия за разпространяване.

Да дадеш обратно

И накрая,  LG подкрепя проекти по целия свят, които се грижат за благополучието на хората, образованието и културните възможности. Най-важното от тези постижения е поредицата „Надеждата на LG”. „Надеждата на LG” е съвместен проект на LG и Програмата по прехрана на обединените нации, с цел насърчаване към образование и прехрана в области с широко разпространена бедност. Програмата подпомага приблизително 23 000 души, когато през 2009 стартира в Кения и Етиопия.

Вдъхновени от резултата, LG разширяват стремежите си през 2011 като избират 7 000 „Надеждни семейства” в Бангладеш и Камбоджа. Тези семейства биват подпомогнати в местни проекти като строителство на пътища и поддържане на чисти водоизточници. LG много се вълнува от потенциала на тази програма да направи дългосрочни промени във всяка държава, да помогне за увеличаване броя на работните места и възможността за лично развитие.

 

 

1
Астра Зенека с приз за най-добър работодател за 2012 г.30.11.2012
Старт на проучване относно сексуалното поведение и рисковете от инфектиране с ХИВ30.11.2012

Подобни публикации

Общ характер

Корпоративна социална отговорност за малкия бизнес

CSR News 02.11.2010
Общ характер

Стартъп и корпоративна социална отговорност?

CSR News 14.02.2013
Общ характер

Как възниква социалната отговорност на корпорациите по примера на LG

CSR News 30.11.2012
Общ характер

Какво значи корпоративна социална отговорност в туризма?

твоят БИЗНЕС 08.09.2010
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.