• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Събития за теб
CSRBG 30.05.2012

31 май: Каква e ролята на социалнo отговорните кампании за бизнеса?

 

Кога:

31 май 2012

Къде:

зала на M3 College (ул. „20 април“ № 26, съвсем близо до пл. „Руски паметник“)

Начало:

19:00 часа

ВХОД СВОБОДЕН!

През последните години най-масовите кампании, които обединяват много и различни хора, са именно тези със социална насоченост. Потвърждение е и фактът, че в тазгодишното издание на конкурса “PR Приз 2012” най-голям интерес имаше към социално отговорните категории, като най-много проекти бяха подадени в категория „Социално отговорна PR кампания на организация от бизнес сектор“.

В същото време някои от популярните кампании в национален мащаб събраха колкото симпатии, толкова и критика.

За да разберем кое кара българите да повярват в добрата кауза и кое ги отблъсква, на събитието са поканени експерти, специалисти и организатори на подобни инициативи, за да споделят своя опит и успешни практики.

Те ще търсят отговор и на въпросите:

 

  • Само големите ли могат да си позволят да са социално ангажирани?
  • Как социално отговорна кампания може да повлияе на имиджа на дадена компания?
  • До каква степен трябва да са ангажирани служителите на компанията?
  • Къде е границата между популяризирането и парадирането при социалните кампании?
  • Как да накараме повече хора да повярват в идеята и да се ангажират с нея?
  • Как да реагираме адекватно на негативните отзиви и нападки, че зад каузата на компанията се крият изцяло фирмени интереси?
  • Какви рискове крие ангажирането на известни личности?

 

Специални гости:

 

  • Радина Ралчева, собственик и управител на Go Green Communications, агенция, специализирана в областта на „зеления“ PR
  • Радослава Мечкюрева, завеждащ сектор “Връзки с обществеността” в “Райфайзенбанк”
  • Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria
  • Борис Луканов, собственик на консултантска агенция Marketing Creative Lab Consult и активен блогър (http://www.borisloukanov.com/)

 

 

3
EVN България получи награда за дейността си по опазване на щъркелитеEVN България получи награда за дейността си по опазване на щъркелите29.05.2012
Защо Корпоративната социална отговорност е инвестиция?30.05.2012Защо Корпоративната социална отговорност е инвестиция?

Подобни публикации

Събития за теб

20 – 22 юни 2012: Конференция на ООН за устойчиво развитие Rio+20

CSRBG 11.05.2012
Събития за теб

31 май: КСО: работещи модели

AIESEC 28.05.2012
Събития за теб

29 февруари 2012:Лекция „Възможности за нас в Европейския съюз”

CSRBG 19.02.2012
Събития за теб

31 май: Каква e ролята на социалнo отговорните кампании за бизнеса?

CSRBG 30.05.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.