
Кои са дарителите на кампаниите с партньорството на фондация BCause срещу COVID-19 в България
На 13 март, в първия ден на извънредното положение в България, ние от Фондация BCause започнахме активна кампания под надслов „COVID-19 е причина да сме физически разделени, но социално по-близки от всякога“. В извънредната ситуация продължихме да вършим онова, което умеем най-добре – да свързваме дарители и каузи, да осигуряваме дарителски механизми, но пренасочихме част от екипа ни да работи целенасочено за осигуряване на дарителски средства, необходими на болниците.
Започнахме в Платформата.бг – сайтът за онлайн дарителство на фондация BCause.
Заедно с Проект #ЗАДОБРОТО обявихме кампания за справяне със спешни нужди при кризата COVID-19 в България. Едновременно с набирането на средства ги използваме незабавно за покриване на спешни нужди на болниците в страната и София за защита на медиците и подготовка на болничните заведения да посрещнат кризата: лични предпазни средства и консумативи, медицински апарати за обдишване, друга апаратура и оборудване на болнични помещения.
За да отговорим адекватно на неотложните нужди, имаме редовна двупосочна комуникация и съгласуване с Националния щаб и директори на големите болници в София.
В кампанията се включват още стотици хора – с материални дарения, помощ, информация, доброволен труд.
Повече от 1500 физически лица дариха над 253 000 лева в полза на национални и регионални болници и граждански организации, работещи за възрастни хора в условията на Covid-19 в 8 дарителски кампании на Платформата.бг
Компании, които дариха на кампанията #ЗАДОБРОТО срещу COVID-19 в България
Ubisoft – френска компания за производство и разпространение на компютърни и видео игри – 20 000 лева
CheckoutX – българска стартъп компания – 10 000 лева
Chaos Group – българската софтуерна компания – 200 000 лева
Dreamix.eu – софтуерна компания – 4 125 лева
Зара – петролна компания – 72 960 лева
Антон Душев – 10 000 лева
Фондация „Карол – знание“ – 10 000 лева
Bright Marketing Research – 5 000 лева
SQUARE – 1 000 лева
1Yocto – 1410 лева
Тelus International Bulgaria – 7500 лева
Компании, които дариха директно на Фондация BCause с цел преодоляване на последствията от COVID-19
Филип Морис България – за закупуване на лекарства и предпазни средства – 320 000 левa + 685 000 лева
Велев инвест ООД – 50 000 лева – В полза на доброволчески и неправителствени организации, помагащи на пострадали и изолирани болни, възрастни и хора с увреждания чрез Фондация BCause.
JTI – 5000 лева за медицинска техника
Мерк България ЕАД – 3 600 лв
ЕКО БЪЛГАРИЯ ЕАД – подкрепа на социален патронаж и патронажна кухня за възрастни хора от Северозападна България – 2080 лв
Байерсдорф България ЕООД – за организации, които подкрепят семейства, за хуманирна помощ и лични предпазни средства – 20 000 лева
Компании, които дариха в кампании на Платформата.бг
Фирма Витасин – 1500 лв
Компании, които насърчиха служителите си да даряват
Ситибанк България – служителите дариха – 6 000 лева
Management Financial Group (MFG) се обърна към своите служители с призив да се включат в кампанията – фирмена дарителска страницата в Платформата.бг
Chaos Group – създадоха за служителите си фирмена дарителска страница в Платформата.бг – дарения от служителите – 23 560 лева
Еxperian – служителите даряват за каузата, а компaнията ще удвои даренията им.
VMware – служителите даряват за каузата
ISOBAR Commerce – служителите дариха за каузата “На първа линия” – 3810 лева
PaySafe – компанията и служителите дариха за каузата “На първа линия”
EXL – служителите дариха за каузата “На първа линия”
SAPLabs – служителите дариха за каузата “На първа линия” – 5000 лева
PlayTech – компанията дариха за каузата “На първа линия” 13 700 лева и прикани служителите да дарят
Neterra – компанията и служителите дариха за каузата “На първа линия” – 1500 лева
Endava – компанията удвои даренията на служителите си – за Александровска болница – 15 460 лева
Компании, които отделят процент от печалба за каузата
ТОТЕМ – дарява 20% от стойността на всяка поръчка на шалчета (бандани)
СКРИН – магазин за дрехи втора употреба – 10% от всяка онлайн поръчка
Chili Peppers /Люти чушки – продажба на тениски с кауза – общо 1109 лв., принос в кампанията #ЗАДОБРОТО
Компании, които предостaвиха про боно услуги и предметни дарения
iCard създаде възможността клиентите да даряват през приложението за кампанията. 100% от сумата отива в помощ за справяне с извънредната ситуация.
Център по заваряване “Ремотерм” ЕООД дари наличните им 8 предпазни шлема, с които работят. 6 шлема бяха дарени на Детска реанимация в Пирогов и 2 шлема на Столичната Педиатрия.
Компаниите Булгед и Просайн продължават да произвеждат трицифрено число шлемове на ден
Спиди – пробоно доставки на предпазни средства
Продължаваме да свързваме дарители, болници, доброволци. Продължаваме да набираме дарения за маски, облекла и други предпазни средства за лекарите, сестрите, санитарите. Заедно успяваме! Благодарим ви