• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Събития за теб
CSR News 14.11.2012

Конференция „Устойчиви Брандове”

Конференция “Усойвиви брандове”, Лондон

Където устойчивостта, брандинга и дизайна се обединяват за да оформят бъдещето

 

Водещите брандове на бъдещето ще бъдат устойчивите – изграждането им изисква нов начин на мислене, нова група от съмишленици и нови инструменти – а световните Устойчиви брандове ще покажат този път.


На 27-28 ноември, иноватори на устойчивите марки от Unilever, BASF, MARS, Adidas, Coca-Cola, Kingfisher, Philips, UPS, Sainsbury’s и други, ще се срещнат на конференция в Лондон – първата им среща извън Северна Америка. Очаквайте през двата дни необиконовенни разговори и вдъхновение, докато разучавате тенденциите на световния пазар чрез резултати от изследвания и нови практики за изграждане на устойчиви бранд стратегии, комуникация и дизайн. Това ще бъде показано от тези, които преследват социалната и екологична устойчивост като главен фактор за иновация, бизнес растеж и равенство на марките през 21 век.

 

Какво ще научите от конференцията “Устойчиви брандове” в Лондон?

 

  • Как глобалните и локални тенденции си взазимодействат за създаването не нови възможности за бизнес растеж и преопределянето на стойността на бизнеса през погледа на устойчивостта;

 

  • Как „Силата на &” може да се превърне в лост на устойчивостта чрез организационен редизайн, включване на служителите и партньорство със различни заинтересовани страни, като превръщате тези индикатори в ключа към изграждането на успешна, устойчива марка на бъдещето;

 

  • Какво потребителите по света желаят от марките днес и как да им отвърнете, за да заздравите връзката си с тях и да си подсигурите краткосрочен и дългосрочен успех;

 

  • Как да интегрирате устойчиво мислене в процеса на продуктовия дизайн;

 

  • Как дизайна за промяна на поведението бива прилаган в продуктите и комуникацията на марката, за да подкрепи потребителя в избора си да направи правилното нещо и по този начин да изградите по-дълбока връзка и доверие;

 

  • Как иновациите и социалното предприемачество поставят традиционните марки и бизнес модели в риск, докато отварят нови възможности за създаване на споделена стойност и изграждайки пътя към по-бърза промяна към глобална устойчива икономика;

 

  • Как устойчивата комуникация и реклама на марката може да създаде споделена стойност, както за бранда, така и за производствения процес, докато в същото време прави добро за хората и планетата.

 

Ако нямате възможност да присъствате лично на конференцията, организаторите са осигурили интернет достъп до всички лекции чрез регистрация тук:

 

Програмата може да намерите тук: http://www.sustainablebrands.com/events/sblondon/program

 

Източник: http://www.sustainablebrands.com/

 

Превод: Анастасия Велева

3
Посетители на THE MALL ще подарят коледна приказка на деца от SOS Детски селищаПосетители на THE MALL ще подарят коледна приказка на деца от SOS Детски селища13.11.2012
Световен Ден на Споделянето14.11.2012

Подобни публикации

Събития за теб

20 февруари – 17 март 2012: Black & White & Jazz

Credo Bonum 05.02.2012
Събития за теб

6 – 13 февруари 2012: Награда Карл Велики за младежи

CSRBG 29.01.2012
Събития за теб

29 февруари 2012:Лекция „Възможности за нас в Европейския съюз”

CSRBG 19.02.2012
Събития за теб

9 юни: Петото издание на Националния ден на природните паркове

WWF 01.06.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.