Конкурс “Аз обичам плодовете”
Спомняте ли си вкусът на българския градински домат, който изпълваше стаята с аромат? А страхотните хрупкави ябълки? 100% THINK FRESH иска да ги върне обратно на трапезата и да замени мазните храни, с които децата ни се хранят.
Да накараме децата да хапват плодове, вместо изкушения в примамливи опаковки, рекламнирани ежедневно по най-агресивния начин, е много трудна задача. Затова от компанията са определили простички стъпки, чрез който да постигнат целта си.
- Конкурс за рисунки: конкурсът за детска рисунка стартира на 10 май. В него могат да участват малчугани на всякаква възраст. Единственото, което трябва да направят, е да изразят с боички своето отношение към плодовете и здравето, както те най-добре умеят. Рисунките им ще се събират на facebook страницата на кампанията АЗ ОБИЧАМ ПЛОДОВЕТЕ и ще бъдат оценявани от всички вас, които подкрепяте кампанията. Трите рисунки с най-много гласове ще станат етикети на специална серия детски фрешове 100% Think Fresh. Така децата ще пратят посланието „Аз обичам плодовете” до още много други деца и родители.
- Средства – от всяка бутилка продаден детски фреш, компанията отделя по 0.10 лв. Със събраната сума тя ще доставя пресни плодове на децата в училищата и детските градини, които вие сами ще избирате.
- Фонд „Аз обичам плодовете” – всичките средства ще се събират във фонд „Аз обичам плодовете”, в който ще се отчитат събраните средства, както от компанията, така и от хората, които я подкрепят.
- Образователни инициативи – от началото на новата учебна година 100% THINK FRESH стартира специални представления с игри, забавления, за да зададе като тема на разговор богатството на плодовете и зеленчуците на езика на децата.
Можете да се включите в някоя от изброените инициативи и така да подкрепите кампанията.