• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Конкурси за теб
CSR News 28.05.2012

Конкурс “Аз обичам плодовете”

Спомняте ли си вкусът на българския градински домат, който изпълваше стаята с аромат? А страхотните хрупкави ябълки?  100% THINK FRESH  иска да ги върне обратно на трапезата и да замени мазните храни, с които децата ни се хранят.

Да накараме децата да хапват плодове, вместо изкушения в примамливи опаковки, рекламнирани ежедневно по най-агресивния начин, е много трудна задача. Затова от компанията са определили простички стъпки, чрез който да постигнат целта си.

  • Конкурс за рисунки: конкурсът за детска рисунка стартира на 10 май. В него могат да участват малчугани на всякаква възраст. Единственото, което трябва да направят, е да изразят с боички своето отношение към плодовете и здравето, както те най-добре умеят. Рисунките им ще се събират на facebook страницата на кампанията АЗ ОБИЧАМ ПЛОДОВЕТЕ и ще бъдат оценявани от всички вас, които подкрепяте кампанията. Трите рисунки с най-много гласове ще станат етикети на специална серия детски фрешове 100% Think Fresh. Така децата ще пратят посланието „Аз обичам плодовете” до още много други деца и родители.
  • Средства – от всяка бутилка продаден детски фреш, компанията отделя по 0.10 лв. Със събраната сума тя ще доставя пресни плодове на децата в училищата и детските градини, които вие сами ще избирате.
  • Фонд „Аз обичам плодовете” – всичките средства ще се събират във фонд „Аз обичам плодовете”, в който ще се отчитат събраните средства, както от компанията, така и от хората, които я подкрепят.
  • Образователни инициативи – от началото на новата учебна година  100% THINK FRESH стартира специални представления с игри, забавления, за да зададе като тема на разговор богатството на плодовете и зеленчуците на езика на децата.

Можете да се включите в някоя от изброените инициативи и така да подкрепите кампанията.

 

 

3
31 май: КСО: работещи модели28.05.2012
9 юни: Благотворителен концерт "Играй живота": за детство без насилие28.05.20129 юни: Благотворителен концерт "Играй живота": за детство без насилие

Подобни публикации

Конкурси за теб

Конкурс за мини-проекти за създаване на вкусни образователни градинки

ЗАЕДНО 01.09.2013
Конкурси за теб

Конкурсът за социална реклама „РЕкламация” 2010

CSR News 20.08.2010
Конкурси за теб

Фотоконкурс “Най-позитивни снимки от България 2013”

CSR News 16.12.2013
Конкурси за теб

Стипендиантската програма на Фондация „Еврика“ се провежда за четиринадесета поредна година

Фондация "Еврика" 02.09.2016
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.