Корпоративната социална отговорност в българския контекст
Базово проучване на инициативата Глобален договор на ООН и Фондация „Помощ за благотворителността в България“
Септември–Октомври 2006 г.
Базовото проучване на разбирането и практиките на корпоративната социална отговорност в България бе замислено в първата половина на 2006 година в рамките на българската мрежа на Глобалния договор в България. То има за цел да установи какви са разбирането и нагласите към корпоративната социална отговорност сред големите и средни фирми, както и сред компаниите-членки на Глобалния договор в България. Анализите на основните модели и практики, факторите, които възпират и които насърчават корпоративната отговорност, са важни за доброто планиране на бъдещите проекти на Мрежата на ГД в България, насърчаващи повече фирми да възприемат такова бизнес поведение.
Прочетете повече тук: Корпоративната социална отговорност в българския контекст (българска версия)