• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общество
CSR News 05.10.2015

На 8 октомври ще бъдат представени най-добрите идеи от „Предизвикателството за социална промяна“ на „Фабрика за идеи“

„Предизвикателството за социална промяна“ е блиц-формат, който стимулира иновативни подходи към решението на познати проблеми и така цели промяна на средата ни отдолу-нагоре като  всеки, независимо от възраст, образование и локация – може да се включи, стига да иска да вложи четири дни за разрешаването на наболяло предизвикателство пред обществото ни по нов начин.


На 1-ви октомври оцелелите в дните на „Предизвикателството“ 31 екипа от първоначално 43-те взели участие в тазгодишното издание на формата, представиха своите идеи за решения на наболели проблеми, които стоят пред обществото ни. Публиката в петте града гласува за най-добрите идеи, които продължават напред и ще бъдат представени на Националната презентация на 8-ми октомври в София, а след това ще станат и част от Инкубатора за социални иновации на „Фабрика за идеи“. 

Сред идеите и презентиралите на регионалната фаза се откроиха любопитни предложения като:

 

  • Устройство, което превежда на жестомимичен език говор в реално време и прави света ни достъпен за тези над 25 000 млади хора с увреден слух
  • Нова методология, чрез куклен театър, за работа с деца и младежи с дислексия
  • Социално-предприемаческа идея за център за лица с психически увреждания, които да работят с дизайнери и да създават предмети и продукти, поддържащи терапевтите, които ще работят с тях
  • Нова система за сметосъбиране, отчитаща факта, че над 60 % от сметоразделянето и сметосъбирането в София се извършват от т.нар. „неформален сектор“, а над 90% от гражданите на София нямат доверие, че изхвърлените от тях разделно отпадъци наистина се преработват
  • Как могат да се преборят вредните хранителни навици в училище
  • Класна стая на открито във Враца
  • Пътуващо кино в отдалечените квартали на Русе, където достъпът до култура е равен буквално на нула
  • Платформа за български продукти, подпомагаща маркетинга на малките производители
  • Система за по-голяма прозрачност и достъпност на решенията в работата на общинските съвети
  • Предложение за алтернативна квартална валута в квартал Люлин, която да избегне така дълга, който всички ние неволно изплащаме във финансовата система в момента

 


В Русе, Бургас, Враца и Пловдив представители на местната власт проявиха интерес към доста от идеите и ще ги подкрепят институционално.

Отличителното във второто издание на „Предизвикателството за социална промяна“ е широката възрастова палитра от участници – от 10 до 66-години и, за разлика от първото издание на формата през 2014, фаворит сред темите беше тази  за образованието, като над 50% от екипите избраха тази тема и предизвикателства, свързани с нея.

На 8 октомври е втората фаза от приключението „Предизвикателството за социална промяна“ , когато селектираните на финала идеи ще могат да се представят пред представители на институции, бизнес, НПО и медии.

Заповядайте на 8 октомври в Телефонната палата в София, за да подкрепим креативността и смелостта на участниците в „Предизвикателството“ на „Фабрика за идеи“ и да намерим нови решения на стари проблеми. Промяната е възможна само, ако я създаваме заедно!

4
70 хиляди лева бяха набрани в подкрепа на деца с увреждания на 10-тия благотворителен бал на фондация „Сийдър”70 хиляди лева бяха набрани в подкрепа на деца с увреждания на 10-тия благотворителен бал на фондация „Сийдър”03.10.2015
Топ кулинари отговориха на предизвикателството, което малчуганите от SOS приемните семейства в Трявна им отправиха07.10.2015Топ кулинари отговориха на предизвикателството, което малчуганите от SOS приемните семейства в Трявна им отправиха

Подобни публикации

Маркетинг обвързан с каузаОбществоСвят

Microsoft насърчава хората по света да се отнасят с уважение онлайн

Microsoft 17.02.2020
Общество

Мусала Софт – част от идеите за по-успешна България

Мусала Софт 11.09.2013
Общество

Необходим е транспорт за даренията до пострадалите райони

НАРД 23.06.2014
Общество

Футболен турнир събира представители на бизнеса с младежи от SOS Детски селища България

SOS Детски селища 04.10.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.