
На бляскава церемония Българска асоциация на ПР агенциите награди победителите в петото юбилейно издание на Bright Awards 2014
„За мен е удоволствие и чест да бъда председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014. Всички проекти, които видях бяха изключителни и като стратегия и като криейтив със страхотни резултати за своите клиенти.“, сподели г-н Дейвид Галахър, председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014 в специално видео обръщение във вечерта на награждаването.
Трима представители от почетното жури на Bright Awards 2014 бяха специални гости на церемонията: г-жа Янина Дюбейковская, програмен директор на Световния комуникационен форум Давос и председател на международния комитет на Форума; г-н Андрю Джонсън, Управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs, Брюксел и г-н Юрген Ганголи, член на Управителния съвет на Австрийската ПР асоциация (PRVA) и управляващ директор на ПР агенция The Skills Group, филиал на FleishmanHillard International Communications. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/
Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 по категории получиха:
„Агенция на година“ – All Channels Communication Group;
„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;
„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“;
„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”;
„Комуникационна кампания на годината“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;
„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“;
Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards по категории са:
„Агенция на годината“
United Partners – ІІ награда;
M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;
„Кампания за устойчиво развитие“
Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;
MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;
APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;
„Специално събитие“
Когнито за кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;
New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;
„Иновативна кампания“
Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;
All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“
United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;
Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;
Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;
„Комуникационна кампания на годината“
All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;
AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;
„Комуникационна кампания в публичния сектор“
Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда;
M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда;
Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на csr.bg.
Официални партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2014 са: Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Италианска търговска камара в България (Camera di Commercio Italiana in Bulgaria), Гръцкият бизнес съвет в България (HBCB) и Германо-Българска индустриално-търговска камара (ГБИТК).
Медийни партньори на конкурса са: Българска национална телевизия, сп. Мениджър, в. 24 часа и в. Труд, интернет платформите: SeeNews, actualno.com, expert.bg, dir.bg, news.bg, bulgariautre.bg, Econ.bg, PR&Media News, mkt360.eu, bgreklama.bg, mypr.bg, списанието B2B, b2bmagazine.bg и българската мрежа за корпоративна социална отговрност – csr.bg.
Спонсори на проекта са: Кемпински хотел Зографски София, Протехника, Брангаба, Dve events, Текама, Gettyimages, Загорка, Coca-Cola, ABSOLUT, Café du Paris и лейбъла Николай Божилов.
Актуална информация за BAPRA Bright Awards 2014 можете да следите и във Фейсбук страницата на конкурса: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards.