• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общ характер
CSR News 15.05.2014

На бляскава церемония Българска асоциация на ПР агенциите награди победителите в петото юбилейно издание на Bright Awards 2014

 

„За мен е удоволствие и чест да бъда председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014. Всички проекти, които видях бяха изключителни  и като стратегия и като криейтив със страхотни резултати за своите клиенти.“, сподели г-н Дейвид Галахър, председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014 в специално видео обръщение във вечерта на награждаването.

 

Трима представители от почетното жури на Bright Awards 2014 бяха специални гости на церемонията: г-жа Янина Дюбейковская, програмен директор на Световния комуникационен форум Давос и председател на международния комитет на Форума; г-н Андрю Джонсън, Управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs, Брюксел и г-н Юрген Ганголи, член на Управителния съвет на Австрийската ПР асоциация (PRVA) и управляващ директор на ПР агенция The Skills Group, филиал на FleishmanHillard International Communications. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/

Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 по категории получиха:

„Агенция на година“ – All Channels Communication Group;

„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“;

„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”;

„Комуникационна кампания на годината“  – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“;

 

Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards по категории са:

 

„Агенция на годината“

United Partners – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;

 

„Кампания за устойчиво развитие“

Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;

MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;

APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;

 

„Специално събитие“

Когнито за кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;

New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;

 

„Иновативна кампания“

Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;

 

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“

United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;

Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;

Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;

 

„Комуникационна кампания на годината“

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;

AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;

 

„Комуникационна кампания в публичния сектор“

Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда;

 

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на csr.bg.

Официални партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2014 са: Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Италианска търговска камара в България (Camera di Commercio Italiana in Bulgaria), Гръцкият бизнес съвет в България (HBCB) и Германо-Българска индустриално-търговска камара (ГБИТК).

Медийни партньори на конкурса са: Българска национална телевизия, сп. Мениджър, в. 24 часа и в. Труд, интернет платформите: SeeNews, actualno.com, expert.bg, dir.bg, news.bg, bulgariautre.bg, Econ.bg, PR&Media News, mkt360.eu, bgreklama.bg, mypr.bg, списанието B2B, b2bmagazine.bg и българската мрежа за корпоративна социална отговрност – csr.bg.

 

Спонсори на проекта са: Кемпински хотел Зографски София, Протехника, Брангаба, Dve events, Текама, Gettyimages, Загорка, Coca-Cola, ABSOLUT, Café du Paris и лейбъла Николай Божилов.

Актуална информация за BAPRA Bright Awards 2014 можете да следите и във Фейсбук страницата на конкурса: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards.

8
Мтел се присъедини към Българската мрежа на Глобалния договор на ООНМтел се присъедини към Българската мрежа на Глобалния договор на ООН15.05.2014
Известни личности стават Посланици на колела15.05.2014Известни личности стават Посланици на колела

Подобни публикации

Общ характер

Индекс за устойчивост на НПО в България 2013

БЦНП 21.08.2014
Общ характер

Анджело Пургерт: Първата република – благотворителна фотоизложба в подкрепа на SOS Детски селища България

SOS Детски селища 02.04.2014
Общ характер

Кои са най-зелените компании в България

b2b magazine 01.07.2011
Общ характер

GLOBUL въвежда филтър за онлайн материали, които съдържат сексуална злоупотреба с деца

Globul 17.09.2014
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.