Над 140 000 клиенти на ЧЕЗ избраха електронна фактура вместо нейния хартиен вариант
„Електронното обслужване е бъдещето на услугите, не само в нашия бранш. Възможности като електронната фактура не само повишават качеството и бързината на обслужване, но по този начин даваме своя принос към опазването на изчерпаемите природни ресурси. Интересът към обслужването по интернет нараства всяка година – между 15 и 20% годишно се увеличава броят на клиентите, използващи нашите електронни услуги“, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД.
Електронната фактура все по-бързо започва да замества хартиения носител. Получаването й осигурява на клиентите ни защита на личните им данни, навременно получаване на информацията и достъп до фактурите отвсякъде и по всяко време. От миналата година ЧЕЗ осигури на клиентите си и достъп до персонален онлайн архив с всичките им фактури.
71% от регистриралите се за електронна фактура са го направили по интернет, а останалите клиенти за заявили услугата по телефон и в център за обслужване на клиенти.
Електронната фактура може да бъде заявена безплатно през корпоративния сайт на www.moiteuslugi.bg, www.cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти или с едно обаждане на 0700 10 010. За целта е необходимо да се предостави клиентски номер и имейл адрес. След регистрацията потребителите получават фактурите в PDF формат както в електронния си архив, така и на посочен от тях имейл.