Нели Атанасова и Александър Сано в подкрепа на Операция “Жълти стотинки” и ФСПВ
Ето защо тази година Александър и Нели ще дадат лице и глас на кампанията, за да насърчат всеки, който иска да подкрепи каузата, да остави своето ресто или друга желана от него сума в една от хилядите касички за дарения, разположени в търговските обекти на VIVACOM и нейните партньори из цялата страна. И този път телеком операторът ще удвои всяка стотинка, дарена във всичките си над 230 магазина.
Операция „Жълти стотинки” подкрепят още 20 компании, развиващи дейност в разнообразни сфери: Burger King, Carrefour, Дентална клиника Петър Дунчев, DHL, Domino’s Pizza, G4S, Grand Optics, inmedio, Joy Optics, Натурална минерална вода Ком, METRO, 1 Minute, Mr. Bricolage, Nestle, Office 1, Onda, Relay, Renault Nissan, Техномаркет и Техномаркет@home. Някои от тях ще поставят дарителски касички в търговските си обекти, а други ще подкрепят „Дом Възможност” и младежите с продукти, медицински грижи, професионални обучения и стажове. Медийни партньори на кампанията са Дарик Радио, Dir.bg, Радио FM+, Журнал за жената, JCDecaux, Нова ТВ, Розали, Тема, Труд и 24 часа.
Дарения за кампанията могат да се направят и чрез SMS на кратък номер 17 777 и текст DMS DOM (1 лв.), обаждане на 0 900 5 11 15 (1 лв.), банков превод по сметка IBAN BG97RZBB91551004477267.