• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Проучвания
CSR News 18.10.2012

Нов доклад за “Измерване на споделена стойност”

Как да отключите такава стойност чрез свързването на социалните и бизнес резултати?

 

Как компаниите измерват ефективността от стратегията си за споделена стойност? Какви похвати и инструменти са нужни за да отключите създаването на нова споделена стойност – от бизнеса и от обществото едновременно? Как измерването на такава стойност предоставя важна информация както за управители, така и за общността?

 

Измерване на Споделена Стойност е нов доклад от Майкъл Е. Портер и FSG, подкрепен от Nestlé, Intel, InterContinental Hotels Group и Rockefeller Foundation. Той отговаря на тези въпроси чрез представянето на много примери от водещи световни компании, които прилагат измерване на споделената стойност. Като последствие от статията на Харвард Бизнес Ревю „Създаването на споделена стойност” от Майкъл Портер и Марк Крамер, този доклад е част от серия изследвания, които се фокусират върху необходимите инструменти и методи за прилагане на споделената стойност в практиката.

 

Авторите споделят, че ефективното измерване на споделената стойност интегрира стратегия и измерващи процеси, и стриктно проследява степента, до която социалната ефективност подобрява икономическата стойност за бизнеса.

 

Доклада подчертава ключови стъпки в методологията на измервателния процес и показва как да:

 

  • Да включите измерването като част от стратегията
  • Да отключите нова споделена стойност от резултатите от измерването
  • Да разграничите целите на измерването на споделена стойност от съществуващите подходи за измерване на КСО/ практики за устойчиво развитие и социално въздействие
  • Да извлечете нови данни, с които да привлечете инвеститори
  • Да приложите практически подходи за измерване на практиките за споделена стойност

 

„Измерване на споделена стойност” е доклад, който предоставя на бизнес лидерите карта, с която да определят и измерят създаването на споделената стойност.

Докладът е на английски език и може да го прочетете тук: http://www.fsg.org/

Превод: Анастасия Велева

 

 

1
Безплатни профилактични прегледи за началото на учебната година12.10.2012
Международна конференция по приемна грижа ще се проведе за първи път в България18.10.2012Международна конференция по приемна грижа ще се проведе за първи път в България

Подобни публикации

Проучвания

Eнергийната стратегия на България до 2020 г.

Administrator 26.01.2011
Проучвания

Националния Кодекс за корпоративно управление

Administrator 30.07.2010
Проучвания

Какво е устойчиво консуматорство?

Administrator 13.10.2014
Проучвания

Reporting on Corporate Social Responsibility (CSR) by the Forty Largest Listed Companies In Bulgaria

Administrator 31.07.2010
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.