• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общ характер
CSR News 16.11.2012

„От любов към живота” стана „Най-прозрачна дарителска програма” за 2011 г.

„За мен е чест да приема тази награда от името на компанията за жени AVON. Благодаря и от името на хилядите жени в България, които са спасени, благодарение на знанието, че ракът на гърдата е лечим, когато бъде открит навреме. Благодаря и от името на кампанията “От любов към живота”, която вече 10 години целенасочено, последователно и прозрачно дарява за каузата срещу рака на гърдата, защото  подкрепата на всеки един от нас е изключително ценна”, сподели Люба Василева.

Домакин на събитието, което отличи AVON България като един от най-големите корпоративни дарители в страната, беше Президентът на Република България г-н Росен Плевнелиев. Сред специалните гости бяха и Десислава Атанасова, министър на здравеопазването, както и Томислав Дончев, министър по управление на европейските проекти. 

Само няколко седмици по-рано AVON България обяви на специално медийно събитие дарение от 100 000 лв. в 10-тата юбилейна година от старта на „От любов към живота”. С него общата сума, събрана до момента за превенция на най-коварната женска болест, достигна 1 300 000 лв. Освен тази внушителна сума за периода на кампанията са осъществени над 23 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна. С дарени от AVON България средства е закупена апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Усилията на кампанията са насочени изцяло в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, ако бъде открит навреме.

За кампанията на AVON срещу рака на гърдата в България:

Основна цел на кампанията от самото й създаване преди десет години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Информираността и превенцията могат да предотвратят развитието на болестта, тъй като ракът на гърдата е напълно лечим при ранно диагностициране.

Според официалната статистика на Български национален раков регистър, всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година от рак на гърдата в България заболяват над 3 800 жени. В световен мащаб всяка година 1 000 000 жени се разболяват от рак на гърдата, а близо 200 000 жени умират от това заболяване – цифра, която не може да бъде пренебрегната, защото открит навреме, ракът на гърдата е лечим.

 

1
AstraZeneca отличена за най-голям обем на нефинансови дарения в рамките на конкурса „Най-голям корпоративен дарител”AstraZeneca отличена за най-голям обем на нефинансови дарения в рамките на конкурса „Най-голям корпоративен дарител”16.11.2012
Включете се в инициативата „Приказна Коледа“ на „Асоциация на родители на деца с бъбречни заболявания“16.11.2012

Подобни публикации

Общ характер

Потребителският съвет на ЧЕЗ обсъди сигурността на доставките на електроенергия

ЧЕЗ България 20.12.2013
Общ характер

Бизнесът губи до 2% приходи заради кухи зелени послания

CSR News 08.05.2011
Общ характер

Връчиха наградите “Зелена България 2011”

CSR News 20.06.2012
Общ характер

Солвей Соди празнува 150-тата си годишнина

Solvay Sodi 10.12.2013
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.