Помогнете като изпратете информация за Маркетинг, обвързан с кауза
Една от нейните цели е да проучи доколко тази сфера е развита в България и готови ли са компаниите да я прилагат. Желанието й е да провери какво е отношението на мениджърите и служителите в компанията към кампании, обвързани с кауза, както и да проучи отношението на потребителите към тях. В България последното направено изследвания на национално равнище е от 2004 г., осъществено от Alpha Research. Но информацията е по-скоро по отношение на медийното представяне, а не толкова по отношение на резултатите, като разпознаване на бранда, репутация, обществено отношение.
Поради липсата на събрана и подробна информация за България отновно тази стратегия, се заехме със задачата да й помогнем при събирането й и ви молим за следното съдействие:
1. Споделете дали във Вашата компания прилагате подобна стратегия и ако да – как оценявате ефективността й за налагането на корпоративната Ви марка.
2. Ако сте правили проучвания за ефективността на Вашата маркетингова кампания, можете да споделите резултатите с нас.
3. Изпратете ни конкретни Ваши добри практики. Важно е да се покажат примерите от България.
4. Можете да попълните и анкетата, която ни е предоставила студентката.
Ние от CSR Bulgaria вярваме, че трябва да помагаме на българските студенти, които имат интерес в сферата на корпоративната социална отговорност и да подпомагаме тяхното профеционално развитие в тази насока. Надяваме се, че и Вие имате отношение към подкрепата на младите специалисти и ще се отзовете на този призив.
В случай, че успеем да помогнем да студентката да довърши своята магистърска теза, ние имаме нейното разрешението да публикуваме поне част от нея, така че да се обогати оскъдната информация по темата “Маркетинг с кауза”, така, както той се прави и се разбира в България.
За директен контакт с Ива Дочева: Iva.Docheva@gmail.com