PR Thursday: Кое надделява в CSR-a: Публичността или каузата?
CSR Bulgaria е партньор на следващия грандиозен PR Thursday, на 8 май от 19.00 ч. в Аулата на Софийския университет
Темата този път е корпоративната социална отговорност. Кое взема връх при създаването на социално отговорни кампании – желанието за публичност или подтикът да направим света едно по-добро място за живеене?
Разберете различните гледни точки от представители на бизнеса, медиите и неправителствения сектор.
Участници в дискусията са:
- Жюстин Томс, Business Development Manager на ABC Design & Communication – модератор
- Мария Лазарова, CSR на bTV Media Group
- Александър Христов, акаунт директор на CIVITAS Global Bulgaria
- Борис Колев, CEO на CSR Bulgaria
- Иванка Шалапатова, CEO на Фондация “За нашите деца”.
- Симона Чаръкчиева, CSR на Vivacom
- Станимир Андонов – доктор по маркетинг и мениджър на агенция Neuromarketing Bulgaria.
Ето и нашата социална кампания: всеки присъстващ на събитието ще получи специален ваучер за курсовете на М3 College, чрез който 20% от стойността на курса ще бъде дарена на Animal Rescue Sofia.
Имаме и една много, много специална (жива) изненада. Но както всяка хубава изненада, ще я запазим в тайна до деня на събитието!
Партньори на събитието са CSR Bulgariа, Фондация “За нашите деца” и Студентски съвет към Софийски университет.
PR Thursday е първият по рода си клуб за срещи на специалисти и на всички, които имат желание да станат част от света на PR, маркетинга и медиите. Участниците в него имат възможност да се срещнат лично с интересни и популярни лица и да дискутират любопитни и актуални теми. Форматът включва модератор и гости-участници.
Очакваме Ви!