Представят бизнес модел за ангажиране на персонала
Авторът на модела Кевин Томсън избра София за първото официално представяне на професионалния модел за ефективна ангажираност “I AIM Matrix”, разработен във Великобритания от водещи специалисти в сферата на комуникациите и ангажираността на служителите. Този модел се основава на проведеното наскоро проучване сред 100-те най-големи британски компании и дава възможност за прилагане на нов подход в процеса на комуникация, ангажиране и сътрудничество със служителите, базирано на най-добрите практики и съвременни теоретични модели и наблюдения.
Кевин Томсън е специалист в областта на комуникациите и ангажираността на служителите. Основател е на най-голямата агенция за вътрешноорганизационен маркетинг в Европа – MCA (Marketing and Communication Agency), която през 2001 г е придобита от WPP. Близо двайсет години от професионалната си дейност е посветил на вътрешно и външноорганизационния брандинг, маркетинг и управление на промяната. Един от успешните му проекти е популяризирането на детската играчка Action Man, получила наградата „Играчка на десетилетието”.
За конференцията:
Международната конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители – добавената стойност за организацията” ще се проведе на 30 септември в Радисън Блу Гранд Хотел, София. Началният й час е 10.00 ч в зала „Александър”. В същия ден ще бъдат раздадени и вторите годишни награди Grapevine Awards, които се връчват за професионални заслуги в сферата на вътрешните комуникации.