• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Човешки капитал и условия на труд
NewBusiness.bg 30.09.2010

Представят бизнес модел за ангажиране на персонала

 

Авторът на модела Кевин Томсън избра София за първото официално представяне на професионалния модел за ефективна ангажираност “I AIM  Matrix”, разработен във Великобритания от водещи специалисти в сферата на комуникациите и ангажираността на служителите. Този модел се основава на проведеното наскоро проучване сред 100-те най-големи британски компании и дава възможност за прилагане на нов подход в процеса на комуникация, ангажиране и сътрудничество със служителите, базирано на най-добрите практики и съвременни теоретични модели и наблюдения.

Кевин Томсън е специалист в областта на комуникациите и ангажираността на служителите. Основател е на най-голямата агенция за вътрешноорганизационен маркетинг в Европа – MCA (Marketing and Communication Agency), която през 2001 г е придобита от WPP. Близо двайсет години от професионалната си дейност е посветил на вътрешно и външноорганизационния брандинг, маркетинг и управление на промяната. Един от успешните му проекти е популяризирането на детската играчка Action Man, получила наградата „Играчка на десетилетието”.

За конференцията:

Международната конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители – добавената стойност за организацията” ще се проведе на 30 септември в Радисън Блу Гранд Хотел, София. Началният й час е 10.00 ч в зала „Александър”.  В същия ден ще бъдат раздадени и вторите годишни награди Grapevine Awards, които се връчват за професионални заслуги в сферата на вътрешните комуникации.

 

3
СвятСвят29.09.2010
Предизвикай себе си - Международната награда за млади хора вече и в България30.09.2010

Подобни публикации

Човешки капитал и условия на труд

За “Бизнеса на Бъдещето” и готови ли сме да го управляваме успешно, ще говорят на XVII конференция на баух новатори и утвърдени бизнес лидери от различни националности

CSR Events 04.05.2016
Човешки капитал и условия на труд

Банкови служители събраха над 500 кг отпадъци

AlphaBank 17.05.2010
Човешки капитал и условия на труд

43% от служителите в България смятат, че получават подобаващо признание за приноса си в компанията

CSR News 12.05.2014
Човешки капитал и условия на труд

Според проучване на Аон България 75% от работодателите в България предлагат допълнително здравно осигуряване

CSR News 23.02.2015
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.