• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Околна среда и Екология
CSR News 24.06.2015

През 2015с “Дай шанс на балканката” 100 000 балканки ще бъдат пуснати в българските реки

 

„Тази година, заедно с Лидл България, и с помощта на всички загрижени за околната среда българи, продължихме да работим за опазването на застрашената у нас балканска пъстърва. От началото на юни 70 000 живи рибки са вече пуснати на свобода, като през есента предстои да зарибим с още 30 000” разказа Марин Тодоров,  член на УС на Риболовен клуб Балканка.

През изминалите две години, интересът към инициативата на Лидл България „Дай шанс на Балканката” постоянно нараства. През 2013 г. и 2014 г. в родните водоеми са разселени 112 000  живи балкански пъстърви в повече от 30 реки в България.  През 2015 г. още 100 000 балкански пъстърви ще заплуват в над 20 планински реки и няколко езера.

„За трите години от стартирането на кампанията, с подкрепата на Лидл България, над 212 000 балкански пъстърви дават живот в повече от 50 водоема, с което компанията се нарежда сред най-големите зарибители с балканска пъстърва у нас през последните години. Мониторингът ни показва, че на повечето места зарибените балкански пъстърви са се приспособили успешно към новото си местоживеене, което е довело до нарастване на популацията им. За това спомага и качественият зарибителен материал, отглеждан в пъстървовото стопанство на язовир „Тошков чарк”
, допълва Марин Тодоров от Риболовен клуб Балканка.

„Желанието ни е, чрез кампанията „Дай шанс на Балканката” да ангажираме с проблема за опазването на вида Балканска пъстърва и хора, които са далеч от риболова, но имат отношение и искат да подкрепят запазването на биоразнообразието в България. Нарастващият интерес към инициативата ни мотивира и ни дава основание да вярваме, че каузата ни се споделя от много, отговорни към околната среда българи.”, споделят от Лидл България.

В петата година от стъпването на Лидл България на българския пазар, компанията получи престижното първо място в конкурса „Най-зелените компании в България“ за 2014г. на b2b Media. Призът е в категория Хранителна индустрия, сектор „Услуги”/ Търговия и селско стопанство.

Конкурсът, който се провежда под патронажа на Президента на Република България, отличава най-зелените компании, опериращи в страната, показали и доказали, че наистина постигат промени в своите екологични показатели и развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.

Инициативата е уникална за България и отчита постигането на зелени цели и корпоративни стратегии от компании, които имат зелени инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.

Освен кампанията „Дай шанс на Балканката”, Лидл България подкрепя и финансира обществено значими каузи и инициативи като „Зелена линия Витоша” и „ВелоВитоша”, които осигуряват безплатен превоз до планината над София за пешеходци и колоездачи.

 

3
Заедно в парка да нарисуваме мечта!Заедно в парка да нарисуваме мечта!24.06.2015
Фотоконкурс SUPPLY CHA!NGE24.06.2015Фотоконкурс SUPPLY CHA!NGE

Подобни публикации

Околна среда и Екология

“Загорка” дарява над 82 000 лева за местни екопроекти

CSR News 07.05.2012
Околна среда и Екология

80% от българите са против застрояването на защитената природа на високите български планини

WWF 16.06.2011
Околна среда и Екология

Активистки изкачват небостъргача Shard в Лондон в защита на Арктика

CSR News 12.07.2013
Околна среда и Екология

3D Екобус на ЕКОПАК: 5 години образователни иновации в полза на обществото и природата

CSR News 21.04.2015
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.