Рекордно потребление на шоколад в световен мащаб
Докладът разглежда също в детайли как световната водеща компания за здравословни закуски надхвърля почти всички свои цели да оставя минимално поражение върху околната среда през 2015 г. и набелязва още по-амбициозни цели за борба с въздействието на климатичните промени през периода до 2020 г.
Компанията напредва и в амбицията си да се превърне в световен лидер в здравословните закуски – само във Великобритания употребата на сол в производството е намалена със 117 тона за последните 4 години. А само от напитките си компанията е спестила 70 000 тона захар за същия период в глобален мащаб.
„Растежът ни е директно свързан с подобряването на благосъстоянието на планетата ни, на живота на хората, които произвеждат и консумират продуктите ни, както и на общностите, които обслужваме,“ заяви Айрийн Розенфелд, председател и главен изпълнителен директор на компанията. „През годините, откакто стартирахме платформата си ‘Призив за благоденствие”, ние постигнахме стабилен напредък в работата си за постигане на поетите ангажименти. Значителните ни успехи през 2015 г., заедно с новите ни цели за устойчиво развитие до 2020 г., повишават нашата отдаденост и подкрепят амбицията ни да се превърнем в световен лидер в здравословните закуски“.
Стартирала през 2013 г., кампанията „Призив за благоденствие“ се концентрира върху четири сфери, жизненоважни за световното благоденствие, и в които “Монделийз Интернешънъл” може да упражни най-голямо въздействие: устойчивото развитие, здравословните закуски, партньорствата в общностите и безопасността.
Можете да видите ключовите сфери от доклада за напредък на страница #2.