• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Маркетинг обвързан с кауза
Procter-Gamble 02.12.2010

Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна своите цели

Проф. Емилия Христова, председател на Българската асоциация по неонатология.През 2009 година процентът на преждевременно родените деца е 8,5. Това означава, че около 6000 бебета са родени преди термина. Ако към тях добавим и броя на всички рискови новородени, това ще доведе до внушителната цифра от повече от 12 000 български деца, които се нуждаят от специализирани грижи. Забавената кардиопомунална адаптация е най-сериозната заплаха за здравето и шанса им да оцелеят. Затова Procter & Gamble, реши да подкрепи тези деца, чрез кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”. Решението за подкрепата на каузата бе взето след консултации и получени препоръки от проф. Емилия Христова, която е председател на Българската асоциация на неонатолозите.

За втора поредна година кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”  се проведе между 1 септември и 30 ноември. Цел на инициативата бе да ангажира гражданското общество, за да помогне на недоносените деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и образователни дейности.

За да постигне това P&G оборудва 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града с 41 пулсоксиметъра. Средствата за даренията бяха осигурени от продажбата на продукти на Procter & Gamble, които бяха включени в кампанията. Освен дарителските дейности, инициативата информира обществеността за преждевременното раждане, причините, които довеждат до него и здравните рискове, на които недоносените деца са изложени. 

Сред болничните заведения, които получиха пулсоксиметри, са тези в Пловдив, Варна, Враца и Сливен – където статистиката показва, че дела на преждевременните раждания е много над средния за страната и достига до 20%. През 2009г. най-обезпокоителна е ситуацията във Враца, където преждевременно родените деца са приблизително 20% от всички новородени в областната болница. Дарението на пулсоксиметри беше високо оценено от всички специалисти в посетените болници, тъй като те могат да бъдат използвани за прецизно и навременно наблюдение на състоянието на рисковите новородени. И не на последно място, дарената апаратура помогна на болниците да изпълнят стандартните изисквания на Европейския съюз за окомплектованост на залите за първична реанимация в родилните отделения.

Освен подкрепата, която тазгодишната кампания получи от българските граждани, лекари, медии, търговски вериги и служители на P&G, популярни българи също застанаха зад идеята, че новородените деца заслужават шанс да живеят и шанс да сбъднат мечтите си. Йордан Йовчев, Веселин Топалов, Нешка Робева, Радост Драганова, Елица Тодорова и Стоян Янкулов бяха сред хората, които споделиха детските си мечти и изпратиха пожеланията си на преждевременно родените деца и родителите им още през първите седмици на кампанията. Знаменитости и жители на София споделиха детските си мечти и пожеланията си за преждевременно родените деца на “Стената на мечтите”. Най-сърдечните пожелания и мечти имаха шанса да пътуват из България. Те бяха поставени в рамки и изпратени на болниците, които получиха дарения. 

Оливия Чиботариу, Мениджър външни връзки Procter & Gamble„Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” създаде социална солидарност и ние бихме искали да благодарим на всички български граждани, които взеха участие в каузата и допринесоха за спасяването живота на много деца. Също така бихме искали да изкажем благодарност към всички наши търговски партньори и медии, които ни помогнаха да разпространим информация за ситуацията с преждевременно родените деца и за идеите и целите на кампанията сред гражданите. Надяваме се, че пулсоксиметрите, дарени по време на кампанията”Шанс за живот, шанс за нови спомени”, ще помогнат на недоносените деца да преодолеят, живото застрашаващите условия, на които могат да бъдат изложени, за да оцелеят и да сбъднат своите мечти.” каза Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble.

„Благодарение на кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, 35 болници в 27 български града

Проф. Емилия Христова, председател на Българската асоциация по неонатология.

получихапулсоксиметри,  които помагат на рисковите и на преждевременно родените деца със забавена кардиопомунална адаптация. Този дарителски жест беше значим принос, както за по-големите здравни заведения, където се концентрира раждаемостта от различни административни региони на страната, така и за по-малките, регионални здравни центрове, които имат нужда от качествена и надеждна апаратура, за да осигурят специални грижи и правилно лечение на малките си пациенти.” каза проф. Емилия Христова, председател на Българската асоциация на неонатолозите и консултант на кампанията.

За дареният апарат – Пулсоксиметър

Пулсоксиметрите дават точна информация за сърдечната чистота и за сатурацията (или насищането на кръвта с кислород) на новороденото. Само при подобен прецизен мониторинг се осигуряват необходимите данни за сърдечната честота и снабдяването с кислород на съответните тъкани на новороденото дете. Тези данни определят и правилното терапевтичното поведение.

Избраният модел пулсоксиметри подава на екипа данни за проследяваните параметри без да се повлиява от артефакти – движение, плач или неспокойствие на новороденото дете. Неговата точност е доказана в множество тестове и изследвания, а фалшивите аларми свързани с движението на детето са редуцирани максимално.

За кампанията “Шанс за живот”

Кампанията “Шанс за живот, шанс за нови спомени” се проведе за втори път тази година. За първи път тя беше проведена през 2009г., когато Procter&Gamble дари 40 респираторни апарата Neopuff на 40 родилни отделения в България.

За Procter&Gamble

Социалната отговорност е една от основните ценности на Procter&Gamble. Това е причината компанията да участва активно в живота на местните общности чрез хуманитарни каузи и образователни програми. Три милиарда пъти на ден, продуктите на P&G се докосват до живота на хората по света. 

Посетете http://www.pg.com за да получите най-новата информация за P&G и нейните марки в детайли.

 

2
Cisco Entrepreneur InstituteCisco Entrepreneur Institute01.12.2010
Първата отсечка с екологично улично осветление LED е във Варна03.12.2010Първата отсечка с екологично улично осветление LED е във Варна

Подобни публикации

Маркетинг обвързан с каузаОбществоСвят

Microsoft насърчава хората по света да се отнасят с уважение онлайн

Microsoft 17.02.2020
Маркетинг обвързан с кауза

Залесиха 15 000 дървета по програмата „Our Forest”

CSR News 27.10.2014
Маркетинг обвързан с кауза

Техем Сървисис дарява 0.10 лв. на всеки продаден уред за дистанционно отчитане

SOS Детски селища 19.04.2012
Маркетинг обвързан с кауза

P&G осигурява „дом далече от дома” за всички майки в Сочи със своята Семейна къща

CSR News 10.01.2014
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.