• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Човешки капитал и Условия на труд
CSR News 26.09.2012

Служителите в зелени компании са по-продуктивни

Озаглавено „Екологични Стандарти и Производителност на Труда: Разбиране на Механизмите за Устойчивост“ изследването е публикувано онлайн на 10-ти септември в Списание за Организационно Поведение.

За изследването Делмас и Пекович са събрали данни от служители в 5,220 френски компании и след това на свободен принцип са избрали по двама служители от всяка компания. Обозначили са „Зелените“ компании на база на покрити международни стандарти и еко-надписи като „органично“ и „феър трейд“.

Делмас не е очаквала такова покачване на производителността. „Наистина има голяма разлика между фирми, които провеждат зелена политика и такива, които не го правят. Очаквах контраст, но не толкова ясно изразен“ казва Делмас.

Непорочен кръговрат – Според Делмас това се случва, когато компаниите „привлекат най-добрите хора“ и след това развиват устойчиви зелени практики, което довежда до привличането на още по-добри хора, и целия процес продължава да се „самоизхранва“. Компании, развиващи устойчиви практики имат тенденцията да бъдат по-добри.

Делмас цитира два примера: Патагония, компания за облекло, известна със своите устойчиви практики, получава средно по 900 кандидата за всяка една нова работна позиция. В Амброз Хотел, бутиков хотел в Санта Моника, служителите са по-щастливи и здрави след въвеждането на разнообразни зелени мерки. За пример, камериерите и хигиенистите получават много по-рядко главоболия и алергии (следователно и по-малко отсъстват от работа) след като използват нетоксични почистващи препарати.

„Развивайки зелени практики е добре не само за природата – то е добре и за вашите служители. Служителите в такива зелени фирми са по-мотивирани, по-обучени и имат по-добри междуличностни взаимоотношения. Заради това служителите в зелени компании са по-продуктивни от служителите в по-консервативните фирми.“

Делмас се надява много мениджъри да прегледат доклада и „да видят потенциала за техните фирми и служители. Също така е важно регулаторните органи да видят, че някои доброволни практики могат да имат истински полезен ефект.“

Източник: http://www.triplepundit.com/

Превод: Анастасия Велева

2
Първата зелена детска градина в София26.09.2012
Мусала Софт със сертификат ISO 14001 – „зеленият стандарт“ за управление на околната среда27.09.2012Мусала Софт със сертификат ISO 14001 –  „зеленият стандарт“ за управление на околната среда

Подобни публикации

Човешки капитал и Условия на труд

Добрината като фирмена политика

CSR News 29.09.2015
Човешки капитал и Условия на труд

Служителите в зелени компании са по-продуктивни

CSR News 26.09.2012
Човешки капитал и Условия на труд

Значението на работната атмосфера

CSR News 01.08.2013
Човешки капитал и Условия на труд

Стажовете – социална значимост и бизнес ползи

CSR News 10.10.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.