Социална отговорност на Fibank към служителите
Първа инвестиционна банка e работодател с традиции в инвестициите за обучение и повишаване на професионалната квалификация на своите служители. Част от реализирани обучителни проекти са:
- Обучение за всички фронт офис специалисти – насочено към повишаване на специфичната професионална квалификация на над 560 служители от цялата система на Fibank и утвърждаване на единен стандарт на обслужване на клиентите на банката;
- Обучение за всички касиери – насочено към повишаване на производителността, специфичната професионална квалификация, общата трудова пригодност и адаптивността на всички касиери във Fibank;
- Програма за развитие на мениджърския потенциал, реализирана като част от проект „Въпрос на развитие”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” – насочено към развитие на уменията за ръководене на екипи и дейности и повишаване ефективността и мотивацията на ръкодните служители в банката;
- Обучение за обслужване на клиенти и комуникация с проблемни клиенти, реализирано като част от проект “Въпрос на развитие”, финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” – насочено към развитие на уменията за обслужване и комуникация с клиенти;
- Периодично провеждано въвеждащо обучение с основна цел да подпомогне адаптирането на новите служители и въвеждането им в работата, като ги запознае с вътрешните правила и процедури, управление и структура, организационна култура, правила за безопасност при работа в банката и други.
Служителите на Fibank по традиция от 2009 година, доброволно и безвъзмездно се включват в кръводарителски кампании.
Бъдещи планове и стратегия
Във Fibank предстои разработване и утвърждаване на прозрачен и социално насочен механизъм за:
– разглеждане на оплаквания и жалби от служителите и разрешаване на вътрешни конфликти;
– подпомагане на служителите при възникване на непредвидени събития, които биха оказали неблагоприятно влияние върху тях в социален, здравен и морален аспект.