Студенти споделят идеи за бъдещето на електромобилите в България
Пълната тема на конкурса е „Електромобилите – вдъхновение за бъдеще без вредни емисии! Renault и Nissan вече представиха своите първи модели. Как виждате тяхната реализация в България?”
Крайният срок за представяне на проектите е 1-ви април.
Жури, състоящо се от представители на Рено Нисан България и техните партньори от „Publicis Marc”, “Consulteam” и списание ”auto motor und sport” ще избере петте отбора финалисти, които лично ще защитят своите проекти през месец май в присъствието на останалите участници. Тогава ще бъдат определени и победителите.
Проектът “Мастър Инициатива” е създаден през 2007-ма година. Той предоставя на студентите рядката възможност да приложат наученото на практика и да се изявят в сферата на истинския бизнес. Целта на инициативата винаги е била да изгради и поддържа връзката между Рено Нисан България и Висшите училища, като генератори на нови идеи.
Друг предмет на съвместна работа между Рено Нисан България и AIESEC е организираният от студентската организация проект “Бизнесът в действие: Корпоративна Социална Отговорност”, който ще се проведе от 5 до 7 март 2010 година.