• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Околна среда и Екология
CSR News 18.02.2011

Зелената икономика може да предпази планетата от глобалното затопляне

Според него глобалното затопляне може да бъде спряно под критичното повишение на средната температура с 2 градуса и това е напълно в нашите възможности. Изследването изчислява колко ще ни струва да намалим вредните въглеродни емисии, но посочва, че ако действаме сега, ще избегнем най-неприятните моменти от климатичните изменения.Зелена икономика

Според международната организация световните лидери сега разполагат с цялата информация, за да подготвят глобално споразумение по промените в климата, както за развитите, така и за развиващите се страни.

Изследването, което е едно от най-големите и подробните от този род, изброява над 200 възможности в 10 сектора на икономиката и в 21 географски района, които могат да доведат до намаляване на световните емисии от парникови газове с около 40% през 2030 г. спрямо нивата от 1990 г.

През 2030 г. енергията от вятъра, слънцето и други устойчиви възобновяеми източници може да осигури почти 1/3 от световните енергийни нужди. Енергийната ефективност може да намали емисиите парникови газови с повече от 1/4. Обезлесяването в развиващите се страни, което е сред най-сериозните причини за промените в климата и голяма заплаха за устойчивото развитие, може да бъде спряно напълно.

Green economy - © image / Bildnachweis Всичко това ще струва по-малко от половин процент от световния брутен вътрешен продукт, се твърди в доклада.

“Докладът на “Маккинзи” показва отново, че мерките по промените в климата са не само наложителни, но и достъпни”, обясни генералният директор на WWF Джеймс Лийп при представянето на доклада в Брюксел. Данните сочат ясно, че не само може да преминем към нисковъглеродна икономика, но и че разходите са по силите ни. Предприемането на тези мерки ще е голяма стъпка към избягване на най-драматичните резултати от глобалното затопляне.

Докладът показва, че когато световните лидери започнат да инвестират във възстановяването на глобалната икономика, те ще могат да изградят нисковъглеродна икономика, която ще открие нови работни места и ще стабилизира климата.

 

2
Министерство на културата сформира работна група за изработване на проект за Закон за доброволчеството17.02.2011
БФБЛ връчи своите годишни награди за отговорен бизнес за 2010 година18.02.2011БФБЛ връчи своите годишни награди за отговорен бизнес за 2010 година

Подобни публикации

Околна среда и Екология

H&M за по-устойчиво бъдеще на модата

CSR News 04.04.2013
Pages: 1 2
Околна среда и Екология

Девин щади природата с иновативна технология

Devin 16.07.2010
Околна среда и Екология

Добивът на енергия от слънцето е 10 пъти по-ефективен от ядрената енергетика

Via Expo 26.01.2011
Околна среда и Екология

Coca-Cola, Ford, Heinz, NIKE, and Procter & Gamble формират сътрудничество за да ускорят развитието на продукти, изцяло произведени от растения

CSR News 02.08.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.