
28% от бизнес сектора включва КСО в корпоративната си комуникационна стратегия
Разбивка на участниците в проучването
- Общо участници: 1318
- Респонденти: ПУЛС Изследването е отворено за всички представители на глобалната комуникационна индустрия
- Географска разбивка: 44,8% – Западна Европа, 27,4% – Централна и Източна Европа, Югоизточна Европа и Евразия, 9,1% – Северна Америка, 5,8% – APAC 2,8% – Африка; 3,9% – Близък Изток; 0,2% – Латинска Америка; 5,7% – други
- Секторна разбивка: 16,6% – правителство, публичен сектор, 15,7% – Технологии, медии и телекомуникации, 13,3% – Финанси и професионални услуги, 11,5% – енергетика, промишленост; 9% – потребителски стоки; 7,1% – Здравеопазване и фармацевтични продукти; 4,3% – транспорт и логистиката; 22,6% – Други
- Размер на компаниите: 41,7% – 1000 + 38,3% – <250, 18,8% - 250-1000 1,1% - без отговор
- Длъжност: 49,9% – управител, 30,9% – директор, 10,6% – сътрудник 8,5% – без отговор
- Размер на глобалните комуникационни екипи: 64,9% – глобални, 31,6% – работещи само в една държава; 3,5% – без отговор
- Размер на комуникационните екипи: 49,2% – 1-10; 25.2% – 25 + 12,8% – 10-25, 12,7% – без отговор