48 169 лв. дарения в подкрепа на болни и самотни възрастни хора – “Домашни грижи на Каритас”
Защото СМЕ ХОРА!
През посочения период каузата беше подкрепена от:
- Индивидуални дарители подкрепиха каузата, като направиха дарения чрез есемес, онлайн, чрез касичките ни за дарение и по банков път.
- Фондация „Комунитас”, „Сага Комодитис” АД, „АйСиДжи технолоджи” ЕООД, „МЛД трейдинг” ЕООД, “Маркетинг В” осигуриха финансова подкрепа за каузата.
- CSR Bulgaria казаха медийна подкрепа
- ФПББ (с финансовата подкрепа на фондация „Америка за България”) оказаха финансова подкрепа, чрез която подобрихме капацитета си за набиране на средства.
- „РайфайзенБанк” включиха за трета поредна година каузата в благотворителната си инициатива „Избери, за да помогнеш”.
- Търговска верига „Кауфланд България” и „Летище София” предоставиха възможност за поставяне на касички за дарения на територията на управлявани от тях обекти.
- Дарителска платформа на ФПББ – каузата беше включена в тази платформа, която има за цел да свързва дарители с обществено значими каузи. В пряка връзка с това, нашата кауза стана част от благотворителния дуатлон (бягане и колоездене) „1000 km Balkan Charity Challenge” – инициатива на маратонци от България и Румъния, имаща за цел да събере дарения за 15 социално значими каузи от двете държави.
- Единен дарителски номер (DMS) – каузата беше включена в платформата за дарения чрез кратки текстови съобщения (SMS) и можеше да бъде подкрепена и с есемес на номер 17 777, с текст DMS CARITAS, на цена 1 лв. за всички мобилни оператори.
- „Публисис” АД – безвъзмездно подкрепиха каузата в изработването на рекламните материали за кампанията.
- Столична община и “Метрополитен” ЕАД осигуриха излъчване на видеоклипа в метростанциите, както и разполагането на рекламни плакати във влакчетата.
- „Топлофикация София” ЕАД съдейства за разпространение на специално създадения за нуждите на кампанията единен дарителски номер (DMS) чрез отпечатване на рекламно каре върху фактури на битовите си потребители.