• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Околна среда и Екология
ЧЕЗ България 04.04.2012

ЧЕЗ организира кампания за опазване на дърветата

“Изборът на електронна фактура е един от начините всеки един от нас да намали разхода на хартия и съответно изсичането на дървета за производството й. Вярваме, че все повече хора ще прегърнат идеята и ще оставят своя екологичен отпечатък. Благодаря на компаниите, които се включиха в кампанията – Банка ОББ, “Райфайзенбанк”, “Мобилтел”, “Техномаркет”, “Технополис”, “Петрол”, “Пикадили”, “Лидл”, “Кауфланд”, “Метрополитен”, Blizoo и “Нуртс”, каза Зорница Йорданова, директор “Маркетинг и подпомагане на продажбите” в “ЧЕЗ Електро България. 

В рамките на инициативата “Не позволявайте дърветата да станат дървесина” служители на 12-те големи компании, партньори на дружеството, ще се откажат от хартиената сметка за електроенергия и ще преминат към електронна фактура. Като част от проекта в периода 2-18 април ЧЕЗ, със съдействието на Столична община, облича символично с изцяло естествени материи 12 дървета в София. За тази цел се използва способ, който не нарушава целостта и нормалните функции на дърветата. Опаковането им в разноцветни памучни ленти изобразява предпазването им от изсичане и грижата за тях. 

Oт въвеждането на електронната фактура през август 2011 г. до момента тя е предпочетена от 55 000 клиента на компанията. Изчисленията показват, че използването на хартия е намалено с 860 000 листа и са спасени 103 дървета. Освен безспорните си екологични ефекти, електронната фактура е по-сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител. Тя е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия, а изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време и елиминира възможността за доставяне на фактурите на грешен адрес. 

Потребителите могат да заявят получаване на електронна фактура безплатно чрез еднократна регистрация на корпоративния сайт www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти. Електронната фактура се изпраща по имейл до 24 часа след издаването й.

Източник: www.fakti.bg

 

5
Кръгла маса събира бизнеси, НПО и Община02.04.2012
Парите не са номер едно05.04.2012Парите не са номер едно

Подобни публикации

Околна среда и Екология

Нова екоинициатива на клуб Ротаракт

CSR News 18.04.2013
Околна среда и Екология

„Идеал Стандарт – Видима” АД отново с награда за инвестиции в зелени политики

CSR News 03.07.2012
Околна среда и Екология

Държавата разработва серия от стимули за зелена икономика

Dnevnik 25.02.2011
Образование и НаукаОколна среда и Екология

Panda Labs открива новатори в сферите на храните и отпадъците

WWF 18.05.2021
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.