Ежегоден конкурс за наградата “Еврика” за млад мениджър 2014
– имената и рождената дата;
– адрес за кореспонденция, телефон и e-mail;
– основна професия, къде и какво е завършил, допълнителна квалификация, какви езици владее и в каква степен;
– кратко описание на професионалната кариера;
– принос за просперитета на фирмата и постиженията през последната година, в т.ч.:
* бизнес резултати;
* личен принос за развитие на бизнеса;
* професионални качества на кандидата;
* иновативност, качество и бизнес съвършенство;
* социална отговорност на бизнеса;
* изграждане на партньорства.
Журито, съставено от компетентни специалисти, ще направи предварителна селекция по предоставените резултати и доказателства и обективно и непреднамерено ще определи участниците в заключителния етап. Победителят ще бъде определен след провеждане на среща с журито, за да могат да се изявят знанията и способностите.
Носителят на наградата „ЕВРИКА” ще получи слава и престиж, паметна пластика и почетен диплом.
Не пропускайте да изпратите заявките до 15 декември във Фондация „ЕВРИКА” на адрес: София 1000, бул. „Патриарх Евтимий” 1.
За справки: 02/981-51-81, 02/981-54-83 и 02/981-37-99, office@evrika.org
КОНКУРС „МЛАД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА” – Критерии за оценка на качествата и постиженията на участниците
1. Бизнес резултати – Основни характеристики на бизнеса. Номенклатура. Обем на продукцията – в стойностно и натурално изражение. Пазари. Конкурентноспособност. Растеж на бизнеса. Стратегии за развитие.
2. Личен принос за развитие на бизнеса – Кое оценява кандидатът като свой най-съществен принос за развитие на бизнеса. Мнения и оценки на партньори.
3. Професионални качества на кандидата – В конкретна предметна област на бизнеса. Управленски умения, вкл. Междуличностни умения.
4. Иновативност, качество и бизнес съвършенство – Внедрени иновации. Организационни механизми за иновиране. Организацията има ли сертифицирана система за управление на качеството? Кои са най-важните организационни механизми за управление на качеството и постигане на бизнес съвършенство?
5. Социална отговорност на бизнеса – Организацията осъществява ли социално отговорно поведение? В какво се изразява то?
6. Изграждане на партньорства – Какви партньорски взаимоотношения изгражда организацията? Какъв е техният смисъл за организацията и партньорите?