
GLOBUL и GERMANOS ще се включат в „Часът на Земята“ за пета поредна година
Освен това, GLOBUL и GERMANOS провеждат активна информационна кампания, за да насърчат своите клиенти, партньори и служители също да се присъединят към „Часът на Земята“.
Глобалната инициатива се провежда за пръв път през 2007 г. и популярността й нараства изключително бързо. Миналата година в „Часът на Земята“ участваха 7000 града в 152 страни по целия свят, сред които беше и България с общо 74 населени места, а тази година участие са потвърдили над 100 български града. За втора поредна година в рамките на кампанията се използва видеоплатформата “Аз правя, ти действаш” в YouTube, в която участниците отправят своите предизвикателства, за да подтикнат повече хора да се ангажират с различни малки стъпки към по-устойчиво поведение. Личните си видеопредизвикателства вече отправиха и българските посланици на кампанията Юлиан Вергов, Калин Вельов, Мартин Заимов и Михаил Стефанов.