• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Околна среда и Екология
CSR News 02.11.2014

Нестле отвори първата в света фабрика изцяло независеща от външни водоизточници

Капацитетът на инсталацията е за 1,6 млн. литра вода дневно, която се получава в процеса на превръщане на млякото в прах. Технологията ще позволи на производителя да спести 15% от потреблението си на вода в рамките на страната.

Основна причина за инвестицията на стойност 15 млн. щатски долара са станалите вече хронични проблеми с недостиг на прясна вода в различни райони от Калифорния на север до Бразилия на юг. Главният изпълнителен директор на Nestle Пол Булки обяви, че целта е технологията да бъде внедрена във всички предприятия на групата по света. От 2005 г. насам компанията е съкратила с една трета разхода си за вода на тон продукция.

“Ние не внасяме нито една капка вода отвън и не пилеем нито една капка. Мексико има много дълъг сух сезон и водата е изключително ценна в почти всички части на страната“, заяви той във фабриката в Джалиско.

Един литър прясна, пречистена, чрез обратна осмоза и други техники вода се получава след преработката на 1,4 литра мляко. Полученият „продукт“ се използва в други производства във фабриката, както и за съпътстващи дейности. Спестеното количество вода се равнява на дневното потребление на 6400 мексиканци или близо колкото е необходимо за напълването на басейн с олимпийски размери.

Компанията си партнира с Gea Filtration за първата фаза на процеса и с Veolia Environnment  за втората. Инсталацията е част от обявените наскоро планове за инвестиции от 1 млрд. долара в Мексико до 2018 г.

1
Улични лампи ще светват автоматично, когато до тях се приближи автомобил или пешеходец30.10.2014
Над 35 000 лева събра вторият благотворителен бал на Фондация „Светът на Мария"02.11.2014Над 35 000 лева събра вторият благотворителен бал на Фондация „Светът на Мария"

Подобни публикации

Околна среда и Екология

Интел превръща пласмасовия си отпадък в кутии за моливи

CSR News 24.08.2012
Околна среда и Екология

Добри практики за компенсиране на биологичното разнообразие

EcoMedia 09.07.2010
Околна среда и Екология

Проект “Солидарно земеделие – първи стъпки в България”

ЗАЕДНО 05.07.2011
Околна среда и Екология

Нова паркинг система намалява вредните емисии

CSR News 21.06.2012
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.