• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Свят
CSR News 15.03.2013

Nestle с доклад за създаване на споделена стойност, цели и ангажименти.

“Нашият фокус върху тези теми не е нов. Ние следим за изпълнението им и докладваме постигнатото от много години насам. Новото сега е, че споделяме поетите от нас ангажименти.” каза главният изпълнителен директор на Нестле, Пол Булке. “Ние вече сме постигнали много, допълва той, но разбираме, че винаги има какво още да се направи”.

Ключови цели

Някои от основните цели, които Нестле смята да изпълни до 2020 г. са:

 

  • предоставяне на 200 милиарда продукта, обогатени с микроорганизми до 2016 г., със специален фокус върху децата и жените в детеродна възраст.
  • гарантиране, че всички релевантни продукти в световен мащаб ще имат етикети с указание за дневната им доза на предната страна на опаковката си до 2016 г.
  • гарантиране, че всички продукти за деца отговарят на критериите на Фондацията на Нестле за храните (Nestlé Nutritional Foundation) за деца до 2014 г.
  • предоставяне на разяснителна информация към всички детски и семейни продукти до 2015 г.
  • намаляване на директната употреба на вода, необходима за производството на тон продукция с 40% спрямо 2005 г., до 2015 г.
  • постигане на 100% гарантирано отговорно добито палмово масло до края на 2013 г., две години преди официалния си обществен ангажимент.
  • намаляване на преките емисии на парникови газове на тон продукт с 35% в сравнение с 2005 г., до 2015 г.

 

“Ние вярваме, че нашата компания може да е успешна и устойчива във времето, единствено ако дадем своя принос за обществото. Това означава, че да правиш бизнес в съответствие с националното законодателство, международните стандарти и нашите собствени корпоративни принципи, и то по начини, които помагат за опазването на околната среда и бъдещите поколения. Това е, което имамме предвид, когато говорим за създаване на споделена стойност” , допълни Пол Булке.

Източник: Ethical Performance.

1
Рекорден брой проекти се борят за призове в най-престижния PR конкурс у нас - BAPRA Bright Awards 2013Рекорден брой проекти се борят за призове в най-престижния PR конкурс у нас - BAPRA Bright Awards 201315.03.2013
Домашната храна за училище: мисията възможна15.03.2013Домашната храна за училище: мисията възможна

Подобни публикации

Свят

„Стани доброволец! Дай своя принос!“: Европейската комисия откри Европейската година на доброволчеството — 2011 г.

CSR News 03.12.2010
Свят

Домът на Ейми Уайнхаус става офис на фондация

CSR News 08.08.2011
Свят

Световен рейтинг на благотворителността

CSR News 09.09.2010
Свят

Green Mountain Coffee Roasters, Inc дарява над 2 млн. долара за помощи в Никарагуа

CSR News 19.01.2013
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.