Nestle с доклад за създаване на споделена стойност, цели и ангажименти.
“Нашият фокус върху тези теми не е нов. Ние следим за изпълнението им и докладваме постигнатото от много години насам. Новото сега е, че споделяме поетите от нас ангажименти.” каза главният изпълнителен директор на Нестле, Пол Булке. “Ние вече сме постигнали много, допълва той, но разбираме, че винаги има какво още да се направи”.
Ключови цели
Някои от основните цели, които Нестле смята да изпълни до 2020 г. са:
- предоставяне на 200 милиарда продукта, обогатени с микроорганизми до 2016 г., със специален фокус върху децата и жените в детеродна възраст.
- гарантиране, че всички релевантни продукти в световен мащаб ще имат етикети с указание за дневната им доза на предната страна на опаковката си до 2016 г.
- гарантиране, че всички продукти за деца отговарят на критериите на Фондацията на Нестле за храните (Nestlé Nutritional Foundation) за деца до 2014 г.
- предоставяне на разяснителна информация към всички детски и семейни продукти до 2015 г.
- намаляване на директната употреба на вода, необходима за производството на тон продукция с 40% спрямо 2005 г., до 2015 г.
- постигане на 100% гарантирано отговорно добито палмово масло до края на 2013 г., две години преди официалния си обществен ангажимент.
- намаляване на преките емисии на парникови газове на тон продукт с 35% в сравнение с 2005 г., до 2015 г.
“Ние вярваме, че нашата компания може да е успешна и устойчива във времето, единствено ако дадем своя принос за обществото. Това означава, че да правиш бизнес в съответствие с националното законодателство, международните стандарти и нашите собствени корпоративни принципи, и то по начини, които помагат за опазването на околната среда и бъдещите поколения. Това е, което имамме предвид, когато говорим за създаване на споделена стойност” , допълни Пол Булке.
Източник: Ethical Performance.