“От любов към живота”
Основна цел на кампанията “От любов към живота” от самото й създаване преди седем години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика.
През 6-те години на провеждане на кампанията в България:
– са закупени първите в България мобилен мамограф и ехограф, които вече четвърта година функционират успешно;
– са осъществени повече от 18 000 безплатни профилактични прегледа;
– се включиха над 430 000 души чрез закупуване на продукти от благотворителната серия „От любов към живота;
– са раздадени над 2 300000 материали, които информират за важността от навременна профилактика на най-често срещаното раково заболяване се проведоха 26 събития, в които участваха над 38 000 души;
– над 40 известни личности подкрепиха кампанията и се включиха активно в нейните събития;- кампанията традиционно се подкрепя от радиостанциите на Emmis Bulgaria – Радио FM+, Радио Fresh! и Радио Star FM.