• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Човешки капитал и условия на труд
CSR News 14.11.2015

Стартъп-ът е реална кариерна възможност в България

„Резултатите от Младежката предприемаческа борса 2015 доказват, че инвеститорите в България подкрепят смислените идеи, но че освен идея всеки млад човек трябва да посвети време и да положи много усилия, за да превърне мечтата или хобито си в бизнес начинание“, коментира по този повод г-н Николай Георгиев, изпълнителен директор на фондация „Каузи“.

За участниците подобен формат събития са полезни и успешни, въпреки че повече от половината
инвеститори все още смятат, че младите хора не са достатъчно подготвени за подобна среща. Липсват им знания да разработят детайлно своя бизнес план и комуникационни умения да го защитят.

„Резултатите от работата на подкрепящите организации са видими, но те не могат да заместят основата,
която трябва да изгражда образователната система“, заяви един от участващите в Борсата инвеститори.

По време на събитието експертите на фондация „Каузи“ представиха проучване на стартъп средата в
югозападен регион (Благоевград, Дупница и Кюстендил), Хасково и Русе, според което не е нужна нова и скъпа инвестиция за изграждане на предприемаческа екосистема по места, защото по-голяма част от „играчите“ са налице. Наложително е, обаче, тази общност да се обедини около една дългосрочна визия, да формира ясни и конкретни очаквания у подрастващите младежи и да координира своята работа, така че да повиши своята ефективност и видимост.

За Младежка предприемаческа борса
Младежка предприемаческа борса е формат, който цели да свърже стартиращите предприемачи с техните инвеститори и да осигури добронамерена среда за тяхното успешно представяне, преговори и евентуално финансиране. В предишните четири издания на Борсата са участвали над 50 младежи и младежи с увреждания, които са преминали през специална подготовка и обучение по предприемачество.

Инициативата се осъществява в рамките на проект Младежки информационно-консултантски център
”Каузи” , финансиран от Министерство на младежта и спорта по Национална програма за младежта (2011-2015)., проект НПМ-078-П1/2014, www.mikc.kauzi.org.

Партньор на събитието тази година бе Асоциацията на директорите за връзки с инвеститорите в
България (АДВИБ).

 

11
Предприемческата екосистема е изградена, но липсват усещане за обща цел и желание за координирана работаПредприемческата екосистема е изградена, но липсват усещане за обща цел и желание за координирана работа13.11.2015
Ангажираността на служителите в България остава стабилна20.11.2015Ангажираността на служителите в България остава стабилна

Подобни публикации

Човешки капитал и условия на труд

Служители на “Данон” се състезават да измислят устойчиви практики

Danone 11.10.2011
Човешки капитал и условия на труд

Безплатни консултации от БТПП в пет тематични области

CSR News 13.05.2014
Човешки капитал и условия на труд

Мусала Софт с две 1-ви места в Бизнес наградите на Forbes

Мусала Софт 20.01.2015
Човешки капитал и условия на труд

Вторият Детски базар на професиите среща малчугани с над 25 специалисти

CSR News 17.11.2016
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.