Стартира благотворителната кампания „Подари семейство, а не букет за 8 март”
Идеята на „Подари семейство, а не букет за 8 март” е да провокира хората вместо да подарят красив букет цветя, или луксозна кутия шоколадови бонбони на любимата жена и майка, да дарят стойността му в подкрепа на изоставените деца. Кампанията дава възможност на хората да дарят и бебешки продукти от първа необходимост в подкрепа на новородени от социално слаби семейства.
Кампанията се подкрепя и от успели български бизнес дами, които се отказаха от букета си за празника, за да помогнат на дете да има семейство. Сред тях са Деница Сачева, собственик на Интелдей, Теодора Митева, маркетинг мениджър в Дженерали България Холдинг, Елена Тасева от Компас ООД, блогърът Елия Атанасова, Гергана Кузманова от ICN България, Лъчезара Паскалева от Академия Юнити, и др.
Всеки може да покаже своята подкрепа като дари сума по избор онлайн чрез PayPal или ePay, по банков път, или като донесе бебешки артикули в някои от центровете на фондация „За Нашите Деца“. Списък на необходимите продукти и повече за кампанията може да намерите на www.detebg.org .
Средствата набрани от „Подари семейство, а не букет за 8 март” ще бъдат използвани за закупуването на адаптирано мляко, бебешки пюрета, памперси и други продукти. Кампанията ще продължи до 14 март, когато фондация „За Нашите Деца“ ще обяви набраните средства и материални дарения.