• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Общество
CSR News 21.02.2014

Тримата финалисти в конкурса за Най-добър бизнес план на НПО са вече известни

Официалното награждаване се състоя на 20 февруари в Гранд хотел София и събра обществени личности, представители на бизнеса, гражданския сектор и медийните среди.

В тазгодишното издание на конкурса с бизнес планове кандидатстваха 20 неправителствени организации. От тях бяха номинирани 8 финалиста, които да се борят за наградите. „Беше ни много трудно да изберем финалистите. Досега винаги сме избирали седем финалисти. Тази година това беше невъзможно.“ – сподели Любен Панов, Програмен директор на Български център за нестопанско право. Журито, съставено от представители на Фондация „Америка за България”, УниКредит Булбанк АД, Средногорие Мед Индустриален Клъстър, Мусала Софт АД, Микрофонд АД, вестник „Капитал“, Yatoto.com, имаше нелеката задача да определи трите най-добри бизнес-идеи.

Голямата награда – чек за 12 000 лева, получи Сдружение „Трансформатори“, София за идеята ВЕЛОВРЪЗ – удобни и интересни решения за велопаркиране в частни имоти и обществени пространства. “Голямо благодаря, че тази инициатива я има и благодарности на всички, които работят за нея! Ние от Трансформатори вярваме в конкурентното начало. Радва ни, че толкова много организации са сред финалистите и са успели да привлекат внимание върху каузите и идеите си“ – сподели Делчо Делчев, един от лидерите на „Трансформатори“. Наградата бе връчена от господин Левон Хампарцумян – главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк, който заяви намерението на Банката да продължи да подкрепя трайно програмата за социално предприемачество. „Победители са всички, които са участвали в обученията, защото са показали предприемчивост. Ще продължим да подкрепяме подобни инициативи, защото вярваме, че много на брой малки стъпки ще направят средата ни по-добра“, каза Хампарцумян.

Втора награда – чек за 9 000 лева, получи идеята за целогодишна оранжерия за производство на екологично чисти зеленчуци, която да ангажира хора в неравностойно положение, представена от Сдружение „Закрила, Обич и Вяра“, Търговище. Чекът връчи госпожа Елена Маринова от Мусала Софт АД.

Чек за 9 000 лева предаде изпълнителният директор на Фондация „Америка за България“ госпожа Десислава Тальокова на Сдружение „Прегърни ме“, София с проекта за арт-ателиета с участието на доказани и популярни творци на изкуството, в които наред с деца и младежи от институции, срещу заплащане да бъдат включени и деца на платежоспособни родители.

Tазгодишното издание имаше и допълнителен акцент. През януари 2014 УниКредит Булбанк представи пред всички свои служители бизнес-идеите на тримата победители от миналогодишния конкурс – лятната обучителна програма на Фондация „Танцово изкуство – Илиев“, работилницата за сапуни HOPeSOAP на Фондация за социална промяна и включване, инициативата „Природа в шепа“–класна стая на открито на Българското дружество за защита на птиците. Резултатът от гласуването на служителите определи наградата от 5000 Евро, осигурена от Фондация УниКредит, да получи Работилницата за сапуни на Фондация за социална промяна и включване. Чекът бе връчен от господин Димитър Пенков, Директор „Малки и средни предприятия“ в УниКредит Булбанк.

Конкурсът за най-добър бизнес план се провежда за трети път. Целта му е да стимулира неправителствените организации да развиват свързана с мисията си стопанска дейност, чрез която да осигуряват средства за постигане на основните си задачи.

Следващото издание на конкурса ще стартира през лятото на 2014 година и ще премине през няколко етапа. На първия етап организациите участват в две обучения, където получават знания и насоки как да извършват стопанска дейност в подкрепа на мисията си и кое е важно за успеха на бизнес идеята. Втората част от програмата е разработване на бизнес планове от участниците в обучението в рамките на три месеца. Третата част е конкурсът за най-добър бизнес план, в който независимо жури определя тримата победители.

1
"Breadbuilding - иновация в тиймбилдинг и коучинг обучения като CSR стратегия"21.02.2014
Български и международни експерти ще обменят опит с правоприлагащите органи в борбата с незаконната търговия на хайвер от застрашени есетри21.02.2014

Подобни публикации

Общество

Историята на Мария – участничка в програма Дом Възможност от края на 2014г.

Фондация за социална промяна и включване 05.02.2015
Общество

Тримата финалисти в конкурса за Най-добър бизнес план на НПО са вече известни

CSR News 21.02.2014
Общество

LIDL пуска безплатна автобусна линия до Витоша за трета година

CSR News 21.06.2013
Общество

Макс Европа изгражда велоалея на Гребния канал в Пловдив

Max Europe 07.09.2013
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.