• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Конкурси за теб
CSR News 21.06.2012

Win 10.000 EUR Seed Capital and a Trip to Japan

FutureMOVE is looking for the best future M-Commerce business models in order to find solutions for how to shop in future.

All international students are invited to submit their ideas until September 14, 2012 (extended deadline). 

The online-market, especially E-Commerce is both one of the fastest developing markets and an established business model. Today and in the future, the biggest challenge to  be  solved is the rapid development of technology, a changing communication pattern, demographical factors and first of all the use of mobile devices.

How does the basket of goods look like in 2020? What  will  influence our purchase decisions? Where are we going to shop? How are we going to pay? Can mobile consumption be more sustainable than established business models?

 

These are some of the questions students are invited to answer.

Lorenz Petersen, CEO of billiger.de: “The sponsorship of start-up entrepreneurs is dear to our hearts as an established business venture in the E-Commerce sector. The potential of the online market isn’t utilized yet and is waiting for creative and brave new ideas that we would love to support.”

Joining the contest, the students have the possibility to meet an international network of experts, get feedback you can’t find in one lecture hall around the world, to win a seed capital of 10.000 EUR and a one-week trip to the MLOVE ConFestival JAPAN! 

Every registered student who wants to change the shopping experience creating an unique mobile consumption business model is invited. You can find more information about the contest of ideas and about the eligibility requirements at http://www.billiger.de/service/mlove-futuremove.htm

About billiger.de

Launched 2004, the price comparison website billiger.de, owned by solute GmbH is, with a brand awareness of 90%, the most popular and with 20 M prices  for 1 M products, the strongest price comparison website in Germany. 

Billiger.de owns, as  the only price comparison website, the “s@fer shopping” seal, given by “TÜV”, for a risk-free and high quality web-based shopping experience. In 2010 and 2011, billiger.de was awarded the “Publikumspreis: OnlineStar” and placed first in the category “Best price comparison website”. Since 2011, billiger.de owns the first browser-Add-on certified by “TÜV” in Germany.
It helps users to find a matching product combined with the best price. 

Lorenz Peterson is CEO at solute GmbH since 2009. The Company is based in Karlsruhe, Germany and Sofia, Bulgaria and has more than 100 employees. 

About MLOVE

“The MLOVE ConFestival 2011 cemented its reputation as a ‘TED for Mobile’ by spoiling attendees by three days of inspirational talks and workshops” stated Will Samson, Editor at Contagious Magazine. 

“Best Event in Mobile “ WIRED 

“Meetup of the IT Avantgarde” Süddeutsche Zeitung

MLOVE is the perfect platform for all students and Start-Ups who want to go beyond limits.   The  MLOVE ConFestival brings together CEOs, innovators and entrepreneurs from across multiple disciplines to share, learn and cross-pollinate ideas with an array of scientists, artists and other thought leaders. The event exposes the mobile industry to the best minds outside of Mobile to maximize the opportunity of creating life-changing services and applications that can impact us all for the better.

The MLOVE tribe was founded in 2008 and started grass roots with an international group of “mobile passionistas”. MLOVE’s goal is to stimulate new ideas and thinking which you can apply to your life, your business and to inspire others.

MLOVE ConFestival:

Ewa Okolski

Juliusstraße 25

22769 Hamburg

ewa@mlove.com

+ 49 0172 420 4848

mlove.com/futuremove

 

1
Ентусиасти пеят на Еlevation в помощ на изоставени децаЕнтусиасти пеят на Еlevation в помощ на изоставени деца21.06.2012
Българите изхвърлят все по-малко отпадъци21.06.2012Българите изхвърлят все по-малко отпадъци

Подобни публикации

Конкурси за теб

Конкурс за млад изобретател 2011

Фондация "Еврика" 14.10.2011
Конкурси за теб

Ежегоден конкурс за наградата “Еврика” за млад фермер 2015

Фондация "Еврика" 27.10.2015
Конкурси за теб

Ежегоден конкурс за наградата “Еврика” за млад изобретател 2015

Фондация "Еврика" 27.10.2015
Конкурси за теб

Нова финансираща програма на Фондация “ЕкоОбщност”

CSR News 11.09.2015
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.