BAPRA Bright Awards отличи “Кампания за устойчиво развитие” 2015
Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2015 по категории отиде при:
„Агенция на година“ – United Partners;
„Кампания за устойчиво развитие“ – New Moment New Ideas Company за кампанията „Погледни бежанците с други очи“;
„Специално събитие“ (2 първи места) – All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“ и APRA Porter Novelli Group за кампанията „Живей активно!“;
„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“;
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – Българска национална телевизия за кампанията “Купувам българското”;
„Комуникационна кампания на годината“ – All Channels Communication Group за кампанията „Саундтракът на София“;
„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli Group за кампанията „Величественият Дунав – непокътнати природни красоти и люлка на древни народи“;